Diplomovou práci Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o. jsem rozdělil do dvou větších částí. V teoretické části zpracovávám a poukazuji na všeobecné poznatky z oblasti marketingu a marketingového plánování obchodní firmy. V druhé praktické části jsem se zaměřil na samotnou firmu PS GROUP s.r.o a na její představení, analýzu součastného stavu, dodavatele, odběratele a konkurenci. Dále na analýzu sortimentu, makro a mikro prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy.
V projektové části zpracovávám samotný projekt na zahájení výroby a rozšíření prodeje masových a drůbežích výrobků v dříve koupeném objektu v Olešnici. Objekt zakoupila firma, na jaře 2006 a nebyl využíván k žádným účelům. Budu zde řešit návrh a vznik projektu dle Zadání diplomové práce, dále geografické, demografické ukazatele, časový harmonogram, metody výzkumu trhu, statistické výsledky firmy PS GROUP s.r.o. Závěrem zhodnotím a shrnu splnění daných úkolů jejich přínos, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace.
Annotation in English
My thesis ‘‘Marketing plan of PS GROUP ltd business firm ‘‘ is devided into two main parts. The theoretical part contains general information about marketing and marketing programmes of a business firm. The second part is concentrated on the PS GROUP ltd firm ,their introduction, present state situation,their suppliers, customers and competition as well as on the anlysis of the assortment, macro and micro atmosphere, strong and weak aspects , opportunities and threats of the firm. The project part treats the project of the openin the production and sale enlargement of meat and poultry products in the previously bought object in Olešnice which was bought by the firm in spring 2006. The project and its formation according to the thesis inctructions are dicsussed there together with geographical and demografical indexes, time schedule, market research methods and statistic results of PS GROUP ldt firm. Finaly we summarise the realisation of tasks, their benefits,the expenses and possible risks of the realisation.
Diplomovou práci Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o. jsem rozdělil do dvou větších částí. V teoretické části zpracovávám a poukazuji na všeobecné poznatky z oblasti marketingu a marketingového plánování obchodní firmy. V druhé praktické části jsem se zaměřil na samotnou firmu PS GROUP s.r.o a na její představení, analýzu součastného stavu, dodavatele, odběratele a konkurenci. Dále na analýzu sortimentu, makro a mikro prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy.
V projektové části zpracovávám samotný projekt na zahájení výroby a rozšíření prodeje masových a drůbežích výrobků v dříve koupeném objektu v Olešnici. Objekt zakoupila firma, na jaře 2006 a nebyl využíván k žádným účelům. Budu zde řešit návrh a vznik projektu dle Zadání diplomové práce, dále geografické, demografické ukazatele, časový harmonogram, metody výzkumu trhu, statistické výsledky firmy PS GROUP s.r.o. Závěrem zhodnotím a shrnu splnění daných úkolů jejich přínos, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace.
Annotation in English
My thesis ‘‘Marketing plan of PS GROUP ltd business firm ‘‘ is devided into two main parts. The theoretical part contains general information about marketing and marketing programmes of a business firm. The second part is concentrated on the PS GROUP ltd firm ,their introduction, present state situation,their suppliers, customers and competition as well as on the anlysis of the assortment, macro and micro atmosphere, strong and weak aspects , opportunities and threats of the firm. The project part treats the project of the openin the production and sale enlargement of meat and poultry products in the previously bought object in Olešnice which was bought by the firm in spring 2006. The project and its formation according to the thesis inctructions are dicsussed there together with geographical and demografical indexes, time schedule, market research methods and statistic results of PS GROUP ldt firm. Finaly we summarise the realisation of tasks, their benefits,the expenses and possible risks of the realisation.
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování obchodní firmy.
II. Praktická část
Představte firmu PS GROUP s.r.o
Proveďte analýzu součastného stavu firmy PS GROUP s.r.o
Vypracujte projekt na zahájení výroby a rozšíření prodeje, problémy při prodeji.
Zpracujte metody výzkumu trhu, proveďte kvantitativní výzkum a zpracujte statistické výsledky.
Zhodnoťte splnění stanovených úkolů, přínosy, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace. Shrňte nejdůležitější poznatky.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování obchodní firmy.
II. Praktická část
Představte firmu PS GROUP s.r.o
Proveďte analýzu součastného stavu firmy PS GROUP s.r.o
Vypracujte projekt na zahájení výroby a rozšíření prodeje, problémy při prodeji.
Zpracujte metody výzkumu trhu, proveďte kvantitativní výzkum a zpracujte statistické výsledky.
Zhodnoťte splnění stanovených úkolů, přínosy, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace. Shrňte nejdůležitější poznatky.
Závěr
Recommended resources
[1] FORET,M., STÁVKOVÁ,J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
[2] SMITH,P. Moderní Marketing.Praha Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
[3] KOTLER,P. Marketing management. Prentice Hall,Inc.1991, ISBN 8085605-08-2.
[4] MACHKOVÁ,H. Mezinárodní marketing.Grada Publishing,a.s.2006, ISBN 80-247-1678-X.
[5] FORET,M. Marketingová komunikace. Computer Press,Brno 2003,ISBN 80-7226-811-2.
Recommended resources
[1] FORET,M., STÁVKOVÁ,J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
[2] SMITH,P. Moderní Marketing.Praha Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
[3] KOTLER,P. Marketing management. Prentice Hall,Inc.1991, ISBN 8085605-08-2.
[4] MACHKOVÁ,H. Mezinárodní marketing.Grada Publishing,a.s.2006, ISBN 80-247-1678-X.
[5] FORET,M. Marketingová komunikace. Computer Press,Brno 2003,ISBN 80-7226-811-2.