Cílem této práce je za použití rozšíření BlenderGIS do aplikace Blender vytvořit a ručně doupravit model součastného Zlína, aplikovat materiály a následně v prostředí programu Unreal Engine vytvořit vizualizační aplikaci.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to create and correct the model of contemporary Zlín with a help of BlenderGIS, manually apply materials to the building and then create a visualisation in the Unreal Engine environment.
Klíčová slova
Vizualizace, Krajina, Budovy, Blender, Unreal Engine, Zlín, 3D model
Klíčová slova v angličtině
Visualisation, Landscape, Buildings, Blender, Unreal Engine, Zlín, 3D model
Rozsah průvodní práce
73 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je za použití rozšíření BlenderGIS do aplikace Blender vytvořit a ručně doupravit model součastného Zlína, aplikovat materiály a následně v prostředí programu Unreal Engine vytvořit vizualizační aplikaci.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to create and correct the model of contemporary Zlín with a help of BlenderGIS, manually apply materials to the building and then create a visualisation in the Unreal Engine environment.
Klíčová slova
Vizualizace, Krajina, Budovy, Blender, Unreal Engine, Zlín, 3D model
Klíčová slova v angličtině
Visualisation, Landscape, Buildings, Blender, Unreal Engine, Zlín, 3D model
Zásady pro vypracování
Seznamte se s softwarovými nástroji, které budou použity v praktické části této práce.
Za pomocí programu Blender nástroje BlenderGIS vygenerujte model současného Zlína.
Ručně domodelujte chybějící části města a aplikujte vhodné materiálové vlastnosti.
Proveďte export tohoto modelu z Blenderu do Unreal Engine.
V Unreal Engine vytvořte jednoduchou vizualizační aplikaci a navrhněte možné grafické vylepšení.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s softwarovými nástroji, které budou použity v praktické části této práce.
Za pomocí programu Blender nástroje BlenderGIS vygenerujte model současného Zlína.
Ručně domodelujte chybějící části města a aplikujte vhodné materiálové vlastnosti.
Proveďte export tohoto modelu z Blenderu do Unreal Engine.
V Unreal Engine vytvořte jednoduchou vizualizační aplikaci a navrhněte možné grafické vylepšení.
BRITO, Allan. Blender 2.9: The beginner's guide. Independently published, 2020. ISBN 979-8676661700.
NIXON, David. Unreal Engine 4 for Beginners. Luquinox, 2017. ISBN 978-0692841983.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student odprezentoval před komisí hlavní cíle a výsledky své bakalářské práce. Prezentace působila velmi dobrým dojmem, student vystihl hlavní body práce. Součástí byla i video ukázka. Následně byl student seznámen s posudky vedoucího a oponenta bakalářské práce. Student postupně odpověděl na otázky oponenta práce.
Komise vznesla k obhajobě následující dotazy:
1) Doc. Sysel: Jak byste zabránil průchodu stěnou z obou směrů?
2) Doc. Kodym: Jak byste srovnal svoji aplikaci vůči Google Earths?