Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu chování k zákazníkům ve společnosti BRICOL-M s.r.o. Teoretická část se obecně zaměřuje na popis a definici základních pojmů. Ve druhé praktické části bude charakterizován výše zmíněný podnik a vypracován marketingový výzkum a SWOT analýza.
Anotace v angličtině
The goal of my Bachelor thesis was to realize analysis of behaviour to customers of BRICOL-M ltd. The theoretical part surveys on description and definition of basic conceptions. There will be characterized the company and made SWOT analysis and marketing research in the second part.
Klíčová slova
SWOT analýza, obchodní společnost, marketing, marketingový výzkum, CRM
Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu chování k zákazníkům ve společnosti BRICOL-M s.r.o. Teoretická část se obecně zaměřuje na popis a definici základních pojmů. Ve druhé praktické části bude charakterizován výše zmíněný podnik a vypracován marketingový výzkum a SWOT analýza.
Anotace v angličtině
The goal of my Bachelor thesis was to realize analysis of behaviour to customers of BRICOL-M ltd. The theoretical part surveys on description and definition of basic conceptions. There will be characterized the company and made SWOT analysis and marketing research in the second part.
Klíčová slova
SWOT analýza, obchodní společnost, marketing, marketingový výzkum, CRM
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte pojem nový marketing, podnik, zákazník, CRM.
Proveďte průzkum současného stavu chování k zákazníkům ve společnosti BRICOL-M.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte příčiny nedostatků.
Navrhněte možnosti zdokonalení současného stavu.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte pojem nový marketing, podnik, zákazník, CRM.
Proveďte průzkum současného stavu chování k zákazníkům ve společnosti BRICOL-M.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte příčiny nedostatků.
Navrhněte možnosti zdokonalení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-2470-016-6.
2. BÁRTOVÁ, H. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. přepracované vydání. Praha: Oeconomica, 2004. 243 s. bez ISBN
3. PRAŽSKÁ, L. Obchodní podnikání. 2. přepracované vydání. Praha: Management Press, 2002. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
4. KOUDELKA, J. Spotřební chování a marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1997. 191 s. ISBN 80-7169-372-3.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-2470-016-6.
2. BÁRTOVÁ, H. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. přepracované vydání. Praha: Oeconomica, 2004. 243 s. bez ISBN
3. PRAŽSKÁ, L. Obchodní podnikání. 2. přepracované vydání. Praha: Management Press, 2002. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
4. KOUDELKA, J. Spotřební chování a marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1997. 191 s. ISBN 80-7169-372-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Krchová: Proč teoretická a praktická část nemá logickou návaznost? Aplikovala jste statistické nástroje?
Hrubošová: Okomentujte náklady návrhu.