Cílem diplomové práce je zpracovat projekt, který by napomohl rozvoji cykloturistiky na Zlínsku. V teoretické části charakterizuji cestovní ruch, zabývám se marketingem cestovního ruchu a jeho marketingovým mixem.
V analytické části je charakterizován region Zlínsko a jeho turistická nabídka. Dále je popsán současný stav cykloturistiky v regionu a zpracován stručný profil návštěvníka Zlínska. Současná situace daného území v oblasti cestovního ruchu je zhodnocena ve SWOT analýze.
V projektové části jsou navrženy čtyři cyklostezky, systém fungování cyklobusů a zpracovány návrhy na zlepšení stávajícího zázemí a služeb pro cyklisty.
Anotace v angličtině
Objective of diploma work is to process the project, which would develop the cycling tourism in Zlin county. In the theoretical part I define tourist trade and deal with marketing of tourist trade and its marketing mix.
In the analytical part is described region ''Zlinsko‘‘ and its tourist offer. In the following there is described the present condition of cycling tourism in region and processed brief visitors profile of ''Zlinsko‘‘. The present condition of this territory in tourist district is assessed in SWOT analyse.
In the project part are prefered four cycling-ways, the system of operating cycling bus and processed projects for improvement existing rear and services for bikers.
Cílem diplomové práce je zpracovat projekt, který by napomohl rozvoji cykloturistiky na Zlínsku. V teoretické části charakterizuji cestovní ruch, zabývám se marketingem cestovního ruchu a jeho marketingovým mixem.
V analytické části je charakterizován region Zlínsko a jeho turistická nabídka. Dále je popsán současný stav cykloturistiky v regionu a zpracován stručný profil návštěvníka Zlínska. Současná situace daného území v oblasti cestovního ruchu je zhodnocena ve SWOT analýze.
V projektové části jsou navrženy čtyři cyklostezky, systém fungování cyklobusů a zpracovány návrhy na zlepšení stávajícího zázemí a služeb pro cyklisty.
Anotace v angličtině
Objective of diploma work is to process the project, which would develop the cycling tourism in Zlin county. In the theoretical part I define tourist trade and deal with marketing of tourist trade and its marketing mix.
In the analytical part is described region ''Zlinsko‘‘ and its tourist offer. In the following there is described the present condition of cycling tourism in region and processed brief visitors profile of ''Zlinsko‘‘. The present condition of this territory in tourist district is assessed in SWOT analyse.
In the project part are prefered four cycling-ways, the system of operating cycling bus and processed projects for improvement existing rear and services for bikers.
Proveďte rozbor teoretických podkladů využitelných pro diplomovou práci.
II. Praktická část
Popište současný stav cestovního ruchu na Zlínsku a zpracujte SWOT analýzu.
Vypracujte projekt zvýšení turistické aktivity na Zlínsku.
Zhodnoťte rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rozbor teoretických podkladů využitelných pro diplomovou práci.
II. Praktická část
Popište současný stav cestovního ruchu na Zlínsku a zpracujte SWOT analýzu.
Vypracujte projekt zvýšení turistické aktivity na Zlínsku.
Zhodnoťte rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
2. HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
3. KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
4. PAYNE, A. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 2000. 195 s. ISBN 80-7161-276-X.
Seznam doporučené literatury
1. MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
2. HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
3. KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
4. PAYNE, A. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 2000. 195 s. ISBN 80-7161-276-X.