Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku na trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti a analýzu zavádění nového výrobku. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vypracován projekt zavádění nového výrobku a marketingový mix. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is an introduction project of a new product into the market, first from the theoretical standpoint and than also from its practical application on a concrete company. The first part of the thesis sums up the theoretical knowledge of the marketing process. The practical part contains situation analysis and introduction method of a new product in a company. On the basis of executed marketing research a project of a new pro-duct and marketing mix is evolved. Cost and risk analysis is applied on this project.
marketing mix, analysis of a company, product, marketing communication, situation analysis
Rozsah průvodní práce
100 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku na trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti a analýzu zavádění nového výrobku. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vypracován projekt zavádění nového výrobku a marketingový mix. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is an introduction project of a new product into the market, first from the theoretical standpoint and than also from its practical application on a concrete company. The first part of the thesis sums up the theoretical knowledge of the marketing process. The practical part contains situation analysis and introduction method of a new product in a company. On the basis of executed marketing research a project of a new pro-duct and marketing mix is evolved. Cost and risk analysis is applied on this project.
marketing mix, analysis of a company, product, marketing communication, situation analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nového výrobku na trh
II. Praktická část
Analyzujte postup zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh
Zpracujte projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nového výrobku na trh
II. Praktická část
Analyzujte postup zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh
Zpracujte projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze
Závěr
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, O., ŠULEŘ, O. Management. 1.vyd. Olomouc: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8.
JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2, rozšířené vyd., Praha:Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, přel.Pavel Medek, 1. vyd. Praha: Management Press, NT Publishing, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, O., ŠULEŘ, O. Management. 1.vyd. Olomouc: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8.
JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2, rozšířené vyd., Praha:Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, přel.Pavel Medek, 1. vyd. Praha: Management Press, NT Publishing, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0053-0.