Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy Somoza a.s. Cílem této práce je zjištění postoje spotřebitelů ke konzumaci vína a zhodnocení současného stavu marketingu ve firmě. Na základě závěrů vyplývajících z vyhodnocení jednotlivých analýz je firmě navržena marketingová strategie pro dosažení lepšího postavení na trhu vína.
Anotace v angličtině
This graduation theses solves marketing strategy of firm Somoza a.s. The subject of gra-duation theses is identification of consumer position to consummation of vine and appreci-ation contemporary status of marketing at this firm. In the terms of analysis there is pro-position possibility improvement of competitive position in the vine market-place
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy Somoza a.s. Cílem této práce je zjištění postoje spotřebitelů ke konzumaci vína a zhodnocení současného stavu marketingu ve firmě. Na základě závěrů vyplývajících z vyhodnocení jednotlivých analýz je firmě navržena marketingová strategie pro dosažení lepšího postavení na trhu vína.
Anotace v angličtině
This graduation theses solves marketing strategy of firm Somoza a.s. The subject of gra-duation theses is identification of consumer position to consummation of vine and appreci-ation contemporary status of marketing at this firm. In the terms of analysis there is pro-position possibility improvement of competitive position in the vine market-place
Na základě teoretických pramenů formulujte problematiku marketingové strategie a jejího zavádění.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spotřebitelského chování pro firmu Somoza a.s.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové strategie firmy Somoza a.s.
Proveďte zhodnocení přínosů a rizik daného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě teoretických pramenů formulujte problematiku marketingové strategie a jejího zavádění.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spotřebitelského chování pro firmu Somoza a.s.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové strategie firmy Somoza a.s.
Proveďte zhodnocení přínosů a rizik daného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha: Oeconomica, 2005. 209 s. ISBN 8024509024.
[2]TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. Praha : Management Press, 1992. 179 s. ISBN 8085603039.
[3]GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 8090223540.
[4]FISK, P. Staňte se marketingovým géniem. Praha: Computer Press, 2006. 349 s. ISBN 8025113191.
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha: Oeconomica, 2005. 209 s. ISBN 8024509024.
[2]TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. Praha : Management Press, 1992. 179 s. ISBN 8085603039.
[3]GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 8090223540.
[4]FISK, P. Staňte se marketingovým géniem. Praha: Computer Press, 2006. 349 s. ISBN 8025113191.