Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurence-schopnosti firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretické zpracování poznatků z oblasti konkurenceschopnosti a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu marketingového řízení společnosti a marketingovým mixem Moravských skláren Květná. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti cenové politiky a distribuce. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
Masters thesis is engaged in the marketing management and increasing competitiveness of firm Moravské sklárny Květná s.r.o. A first part is focused on description of theoretical aspects of competitiveness and individual components of the marketing mix. In a practical part, I deal with a detailed marketing analyse of company and marketing mix of Moravské sklárny Květná. In project part I provide proposals and recommendations especially in pri-ce policy and distribution. The thesis is concluded with a hazard operation and cost study.
Competition, competitiveness, competitive advantage, competitive strategy, Porter analysis of five competition forces, STEP analysis, SWOT analysis, marketing mix, produkt, price, distribution, communication mix, glass industry, functional glass.
Rozsah průvodní práce
96 s., 5 s.obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurence-schopnosti firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretické zpracování poznatků z oblasti konkurenceschopnosti a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu marketingového řízení společnosti a marketingovým mixem Moravských skláren Květná. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti cenové politiky a distribuce. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
Masters thesis is engaged in the marketing management and increasing competitiveness of firm Moravské sklárny Květná s.r.o. A first part is focused on description of theoretical aspects of competitiveness and individual components of the marketing mix. In a practical part, I deal with a detailed marketing analyse of company and marketing mix of Moravské sklárny Květná. In project part I provide proposals and recommendations especially in pri-ce policy and distribution. The thesis is concluded with a hazard operation and cost study.
Competition, competitiveness, competitive advantage, competitive strategy, Porter analysis of five competition forces, STEP analysis, SWOT analysis, marketing mix, produkt, price, distribution, communication mix, glass industry, functional glass.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti a k marketingovému mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti a k marketingovému mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita T. Bati, 2004. ISBN 80-7318-230-0.
PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-85605-12-0.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita T. Bati, 2004. ISBN 80-7318-230-0.
PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-85605-12-0.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.