Hlavním úkolem této diplomové práce je navrhnout marketingový komunikační projekt Střediska volného času Hodonín. Účelem tohoto systému je zvýšit povědomí SVČ u svých potenciálních zákazníků, strategických partnerů a sponzorů. To hlavně znamená vytvořit perfektní image, která na tyto cílové skupiny bude pozitivně a účelově působit.
Annotation in English
The main task of the Diploma thesis is to propose the project of marketing communication of The Centre of Taking a Care of Children´s and Youth´s Free Time. The purpose of this communication system is to increase the awareness of the Centre in the mind of potential clients, strategic partners and sponsors. It is based on the constant building of perfect image which can take effect on all the target groups in a positive way.
Keywords
image, komunikace, strategie, volný čas, děti a mládež, zájmové útvary
Keywords in English
image, communication, strategy, free time, children and youth, free time institucions
Length of the covering note
110
Language
CZ
Annotation
Hlavním úkolem této diplomové práce je navrhnout marketingový komunikační projekt Střediska volného času Hodonín. Účelem tohoto systému je zvýšit povědomí SVČ u svých potenciálních zákazníků, strategických partnerů a sponzorů. To hlavně znamená vytvořit perfektní image, která na tyto cílové skupiny bude pozitivně a účelově působit.
Annotation in English
The main task of the Diploma thesis is to propose the project of marketing communication of The Centre of Taking a Care of Children´s and Youth´s Free Time. The purpose of this communication system is to increase the awareness of the Centre in the mind of potential clients, strategic partners and sponsors. It is based on the constant building of perfect image which can take effect on all the target groups in a positive way.
Keywords
image, komunikace, strategie, volný čas, děti a mládež, zájmové útvary
Keywords in English
image, communication, strategy, free time, children and youth, free time institucions
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte teoretické poznatky týkající se neziskových organizací a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současné postavení SVČ Hodonín a jeho současnou marketingovou komunikační politiku.
Na základě analýz vytvořte projekt, který povede ke zvýšení povědomí a zlepšení image SVČ u svých strategických partnerů, potenciálních zákazníků a sponzorů.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte teoretické poznatky týkající se neziskových organizací a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současné postavení SVČ Hodonín a jeho současnou marketingovou komunikační politiku.
Na základě analýz vytvořte projekt, který povede ke zvýšení povědomí a zlepšení image SVČ u svých strategických partnerů, potenciálních zákazníků a sponzorů.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
HANNAGAN, J., T. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1994. ISBN 80-210-1034-7.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
PLAMÍNEK, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Nadace Lotos, 1996.
ŠILHÁNOVÁ, H. a kol. Základní informace o neziskové sektoru v ČR. Praha: Nadace rozvoje občanské společnosti, 1996.
Recommended resources
HANNAGAN, J., T. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1994. ISBN 80-210-1034-7.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
PLAMÍNEK, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Nadace Lotos, 1996.
ŠILHÁNOVÁ, H. a kol. Základní informace o neziskové sektoru v ČR. Praha: Nadace rozvoje občanské společnosti, 1996.