Onemocnění Diabetes Mellitus, u nás lidově řečeno cukrovka, je nemoc, která se v dnešní době dostává na přední příčky žebříčku nejčastějších onemocnění současnosti u nás i ve světě. Hlavním problémem nemoci je diabetická neuropatie a vznik diabetické nohy. Mým cílem je navrhnout obuv, která pomůže zmírnit otoky či zábrání deformitám nohy. Následná komunikační kampaň má za úkol na obuv upozornit, nabídku rozšířit mezi co největší počet pacientů nemocných diabetem a také pomoci s její financováním i dostupností.
Anotace v angličtině
Diabetes mellitus illness, at our place familiarly told sugar beet, is illnesses which nowadays reach on top charts of the most frequent illnesses in our country and abroad. The main problem of disease is diabetic neuropathy and rise of diabetic leg. Mine objective is to suggest footwear that will help to reduce oncoides or leg deformities prevention. Subsequent communication campaign task is to warn on footwear, extend the offer among most diabetes diseased patients and also help with financing and availability.
diabetes mellitus, diabetic leg, diabetic footwear, questionnaire, advertisement,
communication campaign
Rozsah průvodní práce
78 s., 2 s. dotazník
Jazyk
CZ
Anotace
Onemocnění Diabetes Mellitus, u nás lidově řečeno cukrovka, je nemoc, která se v dnešní době dostává na přední příčky žebříčku nejčastějších onemocnění současnosti u nás i ve světě. Hlavním problémem nemoci je diabetická neuropatie a vznik diabetické nohy. Mým cílem je navrhnout obuv, která pomůže zmírnit otoky či zábrání deformitám nohy. Následná komunikační kampaň má za úkol na obuv upozornit, nabídku rozšířit mezi co největší počet pacientů nemocných diabetem a také pomoci s její financováním i dostupností.
Anotace v angličtině
Diabetes mellitus illness, at our place familiarly told sugar beet, is illnesses which nowadays reach on top charts of the most frequent illnesses in our country and abroad. The main problem of disease is diabetic neuropathy and rise of diabetic leg. Mine objective is to suggest footwear that will help to reduce oncoides or leg deformities prevention. Subsequent communication campaign task is to warn on footwear, extend the offer among most diabetes diseased patients and also help with financing and availability.
diabetes mellitus, diabetic leg, diabetic footwear, questionnaire, advertisement,
communication campaign
Zásady pro vypracování
Definujte teoretickou základnu pro konstrukci diabetické obuvi.
Stanovte nutnou teoretickou základnu pro obor marketingové komunikace.
Analyzujte trh s diabetickou obuví a stanovte hypotézy.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt ideální diabetické obuvi pro definovanou cílovou skupinu.
Zásady pro vypracování
Definujte teoretickou základnu pro konstrukci diabetické obuvi.
Stanovte nutnou teoretickou základnu pro obor marketingové komunikace.
Analyzujte trh s diabetickou obuví a stanovte hypotézy.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt ideální diabetické obuvi pro definovanou cílovou skupinu.
Seznam doporučené literatury
Čermáková, M., Hašková, H., Křížková, A. a kol. Gender, rovné příležitosti, výzkum, ročník 1-5, 2000 - 2004. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2005. ISBN 80-7330-070-2.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
Světlík, J., Marketing a reklama, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, ISBN 80-7318-140-1.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1.
FREY Petr. Marketingová komunikace - nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
Čichovský, L, Marketing konkurenceschopnosti, 1. vydání, Praha nakladatelstvi
Radix, rok vydání 2002, 270 stran, ISBN 80-86031-35-7.
LISTER, M., DOVEY, J., GIDDINGS, S., GRANT, I., KELLY, K., New media: a critical introduction, Routledge 2003, ISBN 0-415-22377-6.
HARRIES, D., The new media book, BFI Publishing 2002, ISBN 0-85170-925-7.
Seznam doporučené literatury
Čermáková, M., Hašková, H., Křížková, A. a kol. Gender, rovné příležitosti, výzkum, ročník 1-5, 2000 - 2004. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2005. ISBN 80-7330-070-2.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
Světlík, J., Marketing a reklama, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, ISBN 80-7318-140-1.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1.
FREY Petr. Marketingová komunikace - nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
Čichovský, L, Marketing konkurenceschopnosti, 1. vydání, Praha nakladatelstvi
Radix, rok vydání 2002, 270 stran, ISBN 80-86031-35-7.
LISTER, M., DOVEY, J., GIDDINGS, S., GRANT, I., KELLY, K., New media: a critical introduction, Routledge 2003, ISBN 0-415-22377-6.
HARRIES, D., The new media book, BFI Publishing 2002, ISBN 0-85170-925-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1.V jaké cenové hladině předpokládáte, že by Vámi zamýšlená individuálně vyráběná obuv mohla být nabízena?
2.V jakém množství předpokládáte, že by obuv mohla být vyráběna a jak by jste řešila výrobu individuálních kopyt?
3.Za jakou dobu předpokládáte, že by mohl dostat pacient hotovou obuv od změření nohou?