Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou trhu bankovních služeb ve Zlínském kraji. Hlavním cílem práce je zjistit klíčové faktory, podle kterých se firmy rozhodují při výběru banky. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje nabídku bankovních pro-duktů a služeb, která je v současné době k dispozici firemní klientele. V praktické části je analýza pomocí dotazníkového šetření provedeného mezi firmami ve Zlínském kraji. Důraz je kladen na zjištění využívání, potřeby, znalost bankovních služeb, využívání bank a spo-kojenost s jejich službami a také pohled firmy na bankovního poradce.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analyzing factors which influence companies from Zlín region when deciding which bank to choose. The main aim of my work is to discover factors which influence managers the most when choosing the bank and find out what is the level of services provided by banks. The work is divided into two parts. In the theoretical part there is a listed offer of the bank products and serviced for corporate clients. In the analytical part there is an analysis based on data acquired by market survey among companies in Zlín region. The emphasis is put on finding out to which extent companies use range of bank services, their needs and how they are satisfied with the services of banks and financial consultant.
Klíčová slova
marketingový průzkum, banka, bankovní poradce, spokojenost s bankami
Klíčová slova v angličtině
marketing survey, bank, financial consultant, satisfaction with banks
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou trhu bankovních služeb ve Zlínském kraji. Hlavním cílem práce je zjistit klíčové faktory, podle kterých se firmy rozhodují při výběru banky. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje nabídku bankovních pro-duktů a služeb, která je v současné době k dispozici firemní klientele. V praktické části je analýza pomocí dotazníkového šetření provedeného mezi firmami ve Zlínském kraji. Důraz je kladen na zjištění využívání, potřeby, znalost bankovních služeb, využívání bank a spo-kojenost s jejich službami a také pohled firmy na bankovního poradce.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analyzing factors which influence companies from Zlín region when deciding which bank to choose. The main aim of my work is to discover factors which influence managers the most when choosing the bank and find out what is the level of services provided by banks. The work is divided into two parts. In the theoretical part there is a listed offer of the bank products and serviced for corporate clients. In the analytical part there is an analysis based on data acquired by market survey among companies in Zlín region. The emphasis is put on finding out to which extent companies use range of bank services, their needs and how they are satisfied with the services of banks and financial consultant.
Klíčová slova
marketingový průzkum, banka, bankovní poradce, spokojenost s bankami
Klíčová slova v angličtině
marketing survey, bank, financial consultant, satisfaction with banks
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši nabídky bankovních produktů a služeb v České republice.
Proveďte analýzu faktorů ovlivňujících zákazníky z firemní sféry při výběru banky na území Zlínského kraje.
Data zpracujte a navrhněte konkrétní opaření vedoucí k získání většího podílu HVB Bank na trhu.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši nabídky bankovních produktů a služeb v České republice.
Proveďte analýzu faktorů ovlivňujících zákazníky z firemní sféry při výběru banky na území Zlínského kraje.
Data zpracujte a navrhněte konkrétní opaření vedoucí k získání většího podílu HVB Bank na trhu.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management. 10.vydání. Praha : GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
2. REVENDA, Z. Centrální bankovnictví. Petr Foltera. 2. rozš. vyd. Praha : management press, 2001. 760 s. ISBN 80-7261-051-1.
3. HAUGE, P. Průzkum trhu. přel. Vilém Jungmann; Martin Sodomka. 2.vyd. Brno : Computer Press, 2003. 229 s. ISBN 80-7226-917-8.
4. HAIR, J., BUSH, R., ORTINAU, D. Marketing Research : A Practical Approach for the New Millennium. 3rd edition. USA : The McGraw-Hill Companies, 2000. 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management. 10.vydání. Praha : GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
2. REVENDA, Z. Centrální bankovnictví. Petr Foltera. 2. rozš. vyd. Praha : management press, 2001. 760 s. ISBN 80-7261-051-1.
3. HAUGE, P. Průzkum trhu. přel. Vilém Jungmann; Martin Sodomka. 2.vyd. Brno : Computer Press, 2003. 229 s. ISBN 80-7226-917-8.
4. HAIR, J., BUSH, R., ORTINAU, D. Marketing Research : A Practical Approach for the New Millennium. 3rd edition. USA : The McGraw-Hill Companies, 2000. 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Chovanec: Jaký minimální vzor cílové skupiny při průzkumu trhu je potřebný , aby výsledky mohly být zobecněny?
Porvazník: Kolik klientů bylo osloveno?