Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. Struktura bakalářské práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definování online marketingu, představení sociálních sítí a využití marketingu prostřednictvím již zmiňovaných sociálních sítí. V navazující praktické části je představena společnost společně s její historií a cíli. Dále praktická část obsahuje současný stav společnosti a jejich nejpoužívanější sociální sítě s podrobnou analýzou příspěvků. V dotazníkovém šetření je proveden výzkum, který má za účel vyzkoumat, jak uživatelé vnímají reklamu a jak se na sociálních sítích chovají. Závěr práce obsahuje doporučení pro zlepšení komunikace prostřednictvím sociálních sítí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and their usage for marketing purposes in Vasky trade s.r.o. company. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining online marketing, introducing social networks and use of marketing through the already mentioned social networks. In the following practical part, the company is introduced together with their history and goals. The practical part includes current situation of the company and their most used social networks with an analysis of posts in detail. In the questionnaire survey has been conducted research, which is intended to explore, how users perceive advertisement and how they behave on social networks. The conclusion contains recommendations for communication improvement through social networks.
Klíčová slova
online marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, PPC
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social media, Facebook, Instagram, PPC
Rozsah průvodní práce
64 s. (59 106 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. Struktura bakalářské práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definování online marketingu, představení sociálních sítí a využití marketingu prostřednictvím již zmiňovaných sociálních sítí. V navazující praktické části je představena společnost společně s její historií a cíli. Dále praktická část obsahuje současný stav společnosti a jejich nejpoužívanější sociální sítě s podrobnou analýzou příspěvků. V dotazníkovém šetření je proveden výzkum, který má za účel vyzkoumat, jak uživatelé vnímají reklamu a jak se na sociálních sítích chovají. Závěr práce obsahuje doporučení pro zlepšení komunikace prostřednictvím sociálních sítí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and their usage for marketing purposes in Vasky trade s.r.o. company. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining online marketing, introducing social networks and use of marketing through the already mentioned social networks. In the following practical part, the company is introduced together with their history and goals. The practical part includes current situation of the company and their most used social networks with an analysis of posts in detail. In the questionnaire survey has been conducted research, which is intended to explore, how users perceive advertisement and how they behave on social networks. The conclusion contains recommendations for communication improvement through social networks.
Klíčová slova
online marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, PPC
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social media, Facebook, Instagram, PPC
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku využívání sociálních sítí jako nástroj online marketingové komunikace společnosti.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci zaměřenou na sociální sítě ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte formu, efektivitu a rozsah marketingové komunikace společnosti Vasky trade s.r.o se zaměřením na sociální sítě.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte doporučení na zlepšení marketingové činnosti ve vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku využívání sociálních sítí jako nástroj online marketingové komunikace společnosti.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci zaměřenou na sociální sítě ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte formu, efektivitu a rozsah marketingové komunikace společnosti Vasky trade s.r.o se zaměřením na sociální sítě.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte doporučení na zlepšení marketingové činnosti ve vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CARTER, Brian a Justin R. LEVY. Facebook marketing: leveraging Facebook's features for your marketing campaigns / Brian Carter, Justin Levy. 3rd ed. Indianapolis: Que, 2012, 222 s. ISBN 978-078-9741-134.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-802-5143-117.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-802-5136-720.
OLSHER, Steve. Internetoví vizionáři: světoví experti odhalují, jak vydělávat online. V Praze: Blue Vision, 2013, 308 s. ISBN 978-808-7672-068.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-802-5149-591.
Seznam doporučené literatury
CARTER, Brian a Justin R. LEVY. Facebook marketing: leveraging Facebook's features for your marketing campaigns / Brian Carter, Justin Levy. 3rd ed. Indianapolis: Que, 2012, 222 s. ISBN 978-078-9741-134.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-802-5143-117.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-802-5136-720.
OLSHER, Steve. Internetoví vizionáři: světoví experti odhalují, jak vydělávat online. V Praze: Blue Vision, 2013, 308 s. ISBN 978-808-7672-068.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-802-5149-591.
Přílohy volně vložené
1x CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Miroslav Vaněk, 25b
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 15b
Otázky vedoucího:
1. Jaký dopad na sociální sítě Vasky trade s.r.o. mělo zvýšení povědomí o značce účastí majitele v pořadech televize? Zodpovězeno zcela. Zodpovězeno částečně
2. Na které zahraniční trhy chystá značka Vasky trade s.r.o. exponovat? Zodpovězeno částečně.
Otázky oponenta:
1. Jakým způsobem lze zhodnotit formu, efektivitu a rozsah marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě? Zodpovězeno částečně. Zodpovězeno částečně.
2. Měl již student možnost projednat svá doporučení s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně.
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. Studujete ekonomický obor, ale zabýváte se docela jiné oblasti. Proč jste si nezjistil nějaké ekonomické proměnné. Byl s tím problém? Zodpovězeno částečně. Zodpovězeno částečně.
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. Mohl jste si udělat porovnání toho, jak dělá marketing vaše zkoumaná firma a jak ho dělá konkurence. Zodpovězeno zcela. Zodpovězeno částečně.
Ing. Karel Slinták, Ph.D. Jak jste postupoval při vytváření návrhů. Zodpovězeno částečně.