Současná praxe a přístupy obchodování na stále náročnějším trhu jdou neustále dopředu a vynucují si nové postupy. Ve zvyšujícím se převisu nabídky si zákazník vybírá a společnosti se musí mnohem více snažit, aby obhájily svá postavení na trhu. Proto přichází ''boom me-tod‘‘, které podporují marketingové a obchodní aktivity firem. Jednou z těchto výzkumných technik je také mystery shopping (tajný neboli fiktivní nákup). Jedná se o metodu hodnocení úrovně poskytovaných služeb zákazníkům, jejíž využití jsem navrhla v této práci a aplikovala ve společnosti ZELENKA. Mystery shopping je vhodným nástrojem pro všechny, kteří vědí, že kvalitní a znalý prodejce v kombinaci s kvalitní službou je zárukou další existence na vysoce konkurenčním trhu.
Anotace v angličtině
Present practice and attitudes of businesses are moving ahead and compel new methods at the permanently more and more demanding market. In the raising excess of supply the cus-tomer can be choosy and companies have to be more assiduous in order to defend their po-sition on the market. This is the reason why a ‘‘boom of methods‘‘ is coming, supporting companie´s marketing and business activities. One of these methods is also mystery (fictive) shopping. It´s a method valuating the level of services offered to customers, which I sug-gested and applied in the company ZELENKA in this work. Mystery shopping is a suitable tool for all the people who know that quality and competent seller in the combina-tion with quality service is the guarantee of further existence at a highly competitive market.
Klíčová slova
marketingová komunikace, prodejní proces, mystery shopping, mystery shopper, kontrolní list
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, selling process, mystery shopping, mystery shopper, checking list
Rozsah průvodní práce
95
Jazyk
CZ
Anotace
Současná praxe a přístupy obchodování na stále náročnějším trhu jdou neustále dopředu a vynucují si nové postupy. Ve zvyšujícím se převisu nabídky si zákazník vybírá a společnosti se musí mnohem více snažit, aby obhájily svá postavení na trhu. Proto přichází ''boom me-tod‘‘, které podporují marketingové a obchodní aktivity firem. Jednou z těchto výzkumných technik je také mystery shopping (tajný neboli fiktivní nákup). Jedná se o metodu hodnocení úrovně poskytovaných služeb zákazníkům, jejíž využití jsem navrhla v této práci a aplikovala ve společnosti ZELENKA. Mystery shopping je vhodným nástrojem pro všechny, kteří vědí, že kvalitní a znalý prodejce v kombinaci s kvalitní službou je zárukou další existence na vysoce konkurenčním trhu.
Anotace v angličtině
Present practice and attitudes of businesses are moving ahead and compel new methods at the permanently more and more demanding market. In the raising excess of supply the cus-tomer can be choosy and companies have to be more assiduous in order to defend their po-sition on the market. This is the reason why a ‘‘boom of methods‘‘ is coming, supporting companie´s marketing and business activities. One of these methods is also mystery (fictive) shopping. It´s a method valuating the level of services offered to customers, which I sug-gested and applied in the company ZELENKA in this work. Mystery shopping is a suitable tool for all the people who know that quality and competent seller in the combina-tion with quality service is the guarantee of further existence at a highly competitive market.
Klíčová slova
marketingová komunikace, prodejní proces, mystery shopping, mystery shopper, kontrolní list
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, selling process, mystery shopping, mystery shopper, checking list
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě zjištěných literárních zdrojů zpracujte poznatky z marketingové komunikace s důrazem na mystery shopping.
Zhodnoťte zjištěné teoretické podněty využitelné v projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav poskytování služeb ve společnosti ZELENKA.
Vytvořte projekt zavedení mystery shoppingu.
Zhodnoťte přínosy projektu a navrhněte opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě zjištěných literárních zdrojů zpracujte poznatky z marketingové komunikace s důrazem na mystery shopping.
Zhodnoťte zjištěné teoretické podněty využitelné v projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav poskytování služeb ve společnosti ZELENKA.
Vytvořte projekt zavedení mystery shoppingu.
Zhodnoťte přínosy projektu a navrhněte opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
FREY, P. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261129-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
FREY, P. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261129-1.