Diplomová práce se zabývá problematikou rozšíření zákaznických segmentů firmy ZEPELIN CZ, s.r.o., která provozuje vyhlídkové lety horkovzdušným balónem. V první části jsou zpracovány teoretické podklady vztahující se k segmentaci a k balónovému létání, další část analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, současný stav segmentace zákazníků firmy, její marketingové komunikace a v neposlední řadě obsahuje také průzkum potenciálních zákazníků v Moravskoslezském kraji. Na analýzy navazuje projekt, v němž jsou navrženy způsoby segmentace současných a potenciálních zákazníků a způsoby oslovení jednotlivých tržních segmentů.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with problems of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. In the first part, there are compiled theoretical data concerning market segmentation and hot air balloons flying. In the second part, there are analyses of the company and its surrounding, of the present market segmentation in the company and of marketing communication. There is also the inquiry of potential costumers in Moravian-Silesian Region. The master thesis gets on with project. There are suggested ways of seg-mentation of present and potential costumers and ways of addressing different market seg-ments.
Diplomová práce se zabývá problematikou rozšíření zákaznických segmentů firmy ZEPELIN CZ, s.r.o., která provozuje vyhlídkové lety horkovzdušným balónem. V první části jsou zpracovány teoretické podklady vztahující se k segmentaci a k balónovému létání, další část analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, současný stav segmentace zákazníků firmy, její marketingové komunikace a v neposlední řadě obsahuje také průzkum potenciálních zákazníků v Moravskoslezském kraji. Na analýzy navazuje projekt, v němž jsou navrženy způsoby segmentace současných a potenciálních zákazníků a způsoby oslovení jednotlivých tržních segmentů.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with problems of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. In the first part, there are compiled theoretical data concerning market segmentation and hot air balloons flying. In the second part, there are analyses of the company and its surrounding, of the present market segmentation in the company and of marketing communication. There is also the inquiry of potential costumers in Moravian-Silesian Region. The master thesis gets on with project. There are suggested ways of seg-mentation of present and potential costumers and ways of addressing different market seg-ments.
Zpracujte teoretické podklady vztahující se k segmentaci zákazníků a k balónovému létání.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav zákaznických segmentů balónových vyhlídkových letů.
Vypracujte projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety.
Uveďte rizika, která mohou vzniknout při aplikaci projektu do praxe a posuďte náklady a přínosy pro firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady vztahující se k segmentaci zákazníků a k balónovému létání.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav zákaznických segmentů balónových vyhlídkových letů.
Vypracujte projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety.
Uveďte rizika, která mohou vzniknout při aplikaci projektu do praxe a posuďte náklady a přínosy pro firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: GRADA Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KALKA, R., MÄSSEN, A. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: GRADA Publishing, 2003. ISBN 80-247-0413-7.
[3] KINCL, J. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
[4] KOTLER, P. Marketing management (10. rozšírené vydání). Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOUDELKA, J. Segmentujeme spotřební trhy. Praha: Professional Publishing, 2005. ISBN 80-86419-76-2.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: GRADA Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KALKA, R., MÄSSEN, A. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: GRADA Publishing, 2003. ISBN 80-247-0413-7.
[3] KINCL, J. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
[4] KOTLER, P. Marketing management (10. rozšírené vydání). Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOUDELKA, J. Segmentujeme spotřební trhy. Praha: Professional Publishing, 2005. ISBN 80-86419-76-2.