Diplomová práce se zabývá problematikou růstu maloobchodní společnosti, která podniká v oblasti zakázkové výroby dřevěných oken a dveří.
V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn vý-znam maloobchodu, možnosti růstu maloobchodních firem a aspekty související s otevře-ním nové maloobchodní prodejny.
V praktické části práce je provedena analýza služeb a ekonomické výkonnosti šesti stávají-cích prodejen společnosti. Projektová část je zaměřena na založení nové prodejní pobočky ve vybraném regionu a obsahuje jednotlivé aspekty nutné pro realizaci projektu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis dwells on problems of the growth of the retail company that does business in the field of a custom-made production of wooden doors and windows.
The theoretical part deals with theoretical points in which the function of retail, possibility of growth of retail companies and aspects related to establishing new company are emphasized.
In the practical part the analysis of the services and economic productivity of six existing outlets of the company is carried out. The project part focuses on foundation of the new outlet subsidiary in the chosen region and includes particular aspects that are necessary for the realization of the project.
Diplomová práce se zabývá problematikou růstu maloobchodní společnosti, která podniká v oblasti zakázkové výroby dřevěných oken a dveří.
V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn vý-znam maloobchodu, možnosti růstu maloobchodních firem a aspekty související s otevře-ním nové maloobchodní prodejny.
V praktické části práce je provedena analýza služeb a ekonomické výkonnosti šesti stávají-cích prodejen společnosti. Projektová část je zaměřena na založení nové prodejní pobočky ve vybraném regionu a obsahuje jednotlivé aspekty nutné pro realizaci projektu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis dwells on problems of the growth of the retail company that does business in the field of a custom-made production of wooden doors and windows.
The theoretical part deals with theoretical points in which the function of retail, possibility of growth of retail companies and aspects related to establishing new company are emphasized.
In the practical part the analysis of the services and economic productivity of six existing outlets of the company is carried out. The project part focuses on foundation of the new outlet subsidiary in the chosen region and includes particular aspects that are necessary for the realization of the project.
Proveďte literární rešerši zaměřenou na problematiku maloobchodního prodeje a rozšiřování prodejní sítě.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav prodejní sítě společnosti.
Zpracujte projekt vytvoření nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na problematiku maloobchodního prodeje a rozšiřování prodejní sítě.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav prodejní sítě společnosti.
Zpracujte projekt vytvoření nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BURSTINER, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991. 880 s. ISBN 80-85605-55-4.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] HAMMOND, R. Chytře vedená prodejna: Jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada Publishing, 2005. 144 s. ISBN 80-247-1066-8.
[4] SCHIFFMAN, L. G.; KANUK L. L. Nákupní chování. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BURSTINER, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991. 880 s. ISBN 80-85605-55-4.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] HAMMOND, R. Chytře vedená prodejna: Jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada Publishing, 2005. 144 s. ISBN 80-247-1066-8.
[4] SCHIFFMAN, L. G.; KANUK L. L. Nákupní chování. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.