Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která působí na trhu s akvaristikou, teraristikou a chovatelskými potřebami. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zpracování teoretických poznatků souvisejících s marketingovou komunikací a marketingem obecně a formulace východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části pak je představení vybrané společnosti, analýza současné úrovně marketingové komunikace společnosti a zhodnocení výsledků provedených analýz. Na základě těchto výsledků jsou následně vypracována doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected company. The company operates on the market of aquaristics, terraristics and pet supplies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to process theoretical knowledge about marketing communication and marketing in general and to formulate the starting points for processing the practical part. The aim of the practical part is to introduce the selected company, to analyse their current level of marketing communication and to evaluate the results of the analyses performed. On behalf of those results there are recommendations made to increase the level of marketing communication of the selected company.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, benchmarking, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, komunikační mix, digitální marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, benchmarking, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, promotional mix, digital marketing
Rozsah průvodní práce
87 s. (132 559 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která působí na trhu s akvaristikou, teraristikou a chovatelskými potřebami. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zpracování teoretických poznatků souvisejících s marketingovou komunikací a marketingem obecně a formulace východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části pak je představení vybrané společnosti, analýza současné úrovně marketingové komunikace společnosti a zhodnocení výsledků provedených analýz. Na základě těchto výsledků jsou následně vypracována doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected company. The company operates on the market of aquaristics, terraristics and pet supplies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to process theoretical knowledge about marketing communication and marketing in general and to formulate the starting points for processing the practical part. The aim of the practical part is to introduce the selected company, to analyse their current level of marketing communication and to evaluate the results of the analyses performed. On behalf of those results there are recommendations made to increase the level of marketing communication of the selected company.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, benchmarking, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, komunikační mix, digitální marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, benchmarking, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, promotional mix, digital marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky související s marketingovou komunikací a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Představte vybraný podnik a zanalyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Zhodnoťte výsledky analýz a na jejich základě navrhněte řešení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky související s marketingovou komunikací a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Představte vybraný podnik a zanalyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Zhodnoťte výsledky analýz a na jejich základě navrhněte řešení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HÁLEK, Vítězslav. Management a marketing. 1. vyd. Hradec Králové: Hálek, 2017, 293 s. ISBN 978-80-270-2439-1.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. 1. vyd. Praha: Grada, 2015, 256 s. ISBN 978-80-247-5022-4.
KAYODE, Olujimi. Marketing Communications. 1. vyd. Kodaň: Bookbon, 2014, 305 s. ISBN 978-87-403-0674-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
HÁLEK, Vítězslav. Management a marketing. 1. vyd. Hradec Králové: Hálek, 2017, 293 s. ISBN 978-80-270-2439-1.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. 1. vyd. Praha: Grada, 2015, 256 s. ISBN 978-80-247-5022-4.
KAYODE, Olujimi. Marketing Communications. 1. vyd. Kodaň: Bookbon, 2014, 305 s. ISBN 978-87-403-0674-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D., 25 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., 23 bodů
Otázky vedoucí:
Poskytla jste výstupy Vaší práce odpovědné osobě v podniku? Myslíte, že některý z Vašich návrhů bude realizován? Zodpovězeno částečně
Otázky vedoucí:
1. V teoretické části práce uvádíte hlavní možné cíle marketingové komunikace. Jaký cíl má marketingová komunikace Vámi analyzované společnosti? Zodpovězeno částečně
2. Pokuste se vydefinovat základní klíčovou skupinu (popř. klíčové skupiny) zákazníků? Jak byste popsala typického zákazníka firmy, jaká je jeho charakteristika, jaké jsou jeho potřeby, jaké komunikační kanály jej ovlivňují. Zodpovězeno částečně
dr. Bejtkovský - Zjišťovala jsem si cenu Vašich doporučení? Zodpovězeno částečně
dr. Mikeska - Je podle Vás rentabilní posílat do zahraničí i např. krmivo za 40 Kč? Opravdu se prodává tolik akvárií do zahraničí? Zodpovězeno částečně