Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. a jejím zacílením na konečného zákazníka. V teoretické části se nejprve zaměřuji na komunikaci obecně, pokračuji vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Poté se v samostatné kapitole věnuji charakteristikám, dle kterých lze segmentovat zákazníky. V analytické části zkoumám zejména dosavadní způ-sob uplatňované komunikační politiky a metodu segmentace zákazníků. Nakonec uvádím výsledky dotazníkového průzkumu, který jsem provedla na potenciálních kupujících spo-lečnosti. Projektová část obsahuje dva návrhy na promo akci, jejichž cílem je představit novou generaci automobilu Škoda Fabia, a doporučenou marketingovou komunikaci. Di-plomovou práci uzavírám podrobením obou návrhů rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The Thesis concerns in marketing communication in Samohýl Motor Zlín a.s. and its aim at final customers. In the theoretical part, I focus on the communication generally. Further, I clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. Furthermore, in the separate part I attend to characteristics which enable and assist in the customer segmentation. In the analytical part, I particularly explore the current communi-cation policy process applied in the company and methods of customer segmentation. Ad-ditionally, I present the results of research made with the potential customers in the form of questionnaire.
The project part includes two proposals of promo actions which focus on introduction and presentation of new generation Skoda Fabia car. The project also covers the using of suit-able and recommended marketing communication. The Thesis is concluded by risk and cost analyses applied to both proposed promo actions.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační nástroje, Samohýl Motor Zlín a.s., segmentace zákazníků
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, instruments of marketing communication, Samohýl Motor Zlín a.s., customer segmentation
Rozsah průvodní práce
103 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. a jejím zacílením na konečného zákazníka. V teoretické části se nejprve zaměřuji na komunikaci obecně, pokračuji vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Poté se v samostatné kapitole věnuji charakteristikám, dle kterých lze segmentovat zákazníky. V analytické části zkoumám zejména dosavadní způ-sob uplatňované komunikační politiky a metodu segmentace zákazníků. Nakonec uvádím výsledky dotazníkového průzkumu, který jsem provedla na potenciálních kupujících spo-lečnosti. Projektová část obsahuje dva návrhy na promo akci, jejichž cílem je představit novou generaci automobilu Škoda Fabia, a doporučenou marketingovou komunikaci. Di-plomovou práci uzavírám podrobením obou návrhů rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The Thesis concerns in marketing communication in Samohýl Motor Zlín a.s. and its aim at final customers. In the theoretical part, I focus on the communication generally. Further, I clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. Furthermore, in the separate part I attend to characteristics which enable and assist in the customer segmentation. In the analytical part, I particularly explore the current communi-cation policy process applied in the company and methods of customer segmentation. Ad-ditionally, I present the results of research made with the potential customers in the form of questionnaire.
The project part includes two proposals of promo actions which focus on introduction and presentation of new generation Skoda Fabia car. The project also covers the using of suit-able and recommended marketing communication. The Thesis is concluded by risk and cost analyses applied to both proposed promo actions.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační nástroje, Samohýl Motor Zlín a.s., segmentace zákazníků
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, instruments of marketing communication, Samohýl Motor Zlín a.s., customer segmentation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k projektu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Samohýl Motor Zlín.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na zvolený segment zákazníků.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k projektu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Samohýl Motor Zlín.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na zvolený segment zákazníků.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace : Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
2. KOTLER, Philip. Marketing Management. 2. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
3. PŘIBOVÁ, Marie a kol. Marketingový výzkum v praxi.1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
4. ŠAFAŘÍKOVÁ, Vlasta. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
5. TELLIS, J. G. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace : Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
2. KOTLER, Philip. Marketing Management. 2. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
3. PŘIBOVÁ, Marie a kol. Marketingový výzkum v praxi.1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
4. ŠAFAŘÍKOVÁ, Vlasta. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
5. TELLIS, J. G. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.