Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji projekt pro zlepšení marketingové komunikace (zefektivnění realizace telemarketingových kampaní), aby byla zvýšena prodejnost informačního systému Karat. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika projektu.
Anotace v angličtině
In my master thesis, there are described the essential uniques of marketing communication on the information systems market and on the industrial market generally.
In the analytical part, I have briefly introduced the company, described and evaluated the current state of Karat Software promotion. I am proposing the project for marketing communication improvement (realisation improvement of telemarketing campaigns) to increase saleability of information system Karat by virtue of analysis results from questionnaire survey aimed on information systems´ suppliers and customers of Karat Software. Possible risks and benefits of the project are evaluated at the end of this master thesis.
Marketing communication, B-to-B market, information systém, effectiveness, questionnaire survey, direct marketing
Rozsah průvodní práce
95 s.,10 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji projekt pro zlepšení marketingové komunikace (zefektivnění realizace telemarketingových kampaní), aby byla zvýšena prodejnost informačního systému Karat. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika projektu.
Anotace v angličtině
In my master thesis, there are described the essential uniques of marketing communication on the information systems market and on the industrial market generally.
In the analytical part, I have briefly introduced the company, described and evaluated the current state of Karat Software promotion. I am proposing the project for marketing communication improvement (realisation improvement of telemarketing campaigns) to increase saleability of information system Karat by virtue of analysis results from questionnaire survey aimed on information systems´ suppliers and customers of Karat Software. Possible risks and benefits of the project are evaluated at the end of this master thesis.
Marketing communication, B-to-B market, information systém, effectiveness, questionnaire survey, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace B2B trhu a jejich forem.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software, a. s.
Proveďte srovnávací analýzu marketingových komunikací konkurenčních firem podnikajících na trhu informačních systémů s komunikací firmy KARAT Software a.s.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace ke zvýšení prodejnosti IS Karat pro nejbližší období. Zhodnoťte jeho přínosy a definujte případná rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace B2B trhu a jejich forem.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software, a. s.
Proveďte srovnávací analýzu marketingových komunikací konkurenčních firem podnikajících na trhu informačních systémů s komunikací firmy KARAT Software a.s.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace ke zvýšení prodejnosti IS Karat pro nejbližší období. Zhodnoťte jeho přínosy a definujte případná rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
KOMÁRKOVÁ, J., KOPÁČKOVÁ H., MÁCHOVÁ, R., BÍLKOVÁ, R. Úvod do informačních systémů. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006. ISBN 80-7194-870-5.
PILÍK, M. Business to business marketing. 1. vyd. Zlín: Univezita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 126 s. ISBN 80-7318-452-4.
FORET, M. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání . 1. vyd. Brno: Computer press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
KOMÁRKOVÁ, J., KOPÁČKOVÁ H., MÁCHOVÁ, R., BÍLKOVÁ, R. Úvod do informačních systémů. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006. ISBN 80-7194-870-5.
PILÍK, M. Business to business marketing. 1. vyd. Zlín: Univezita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 126 s. ISBN 80-7318-452-4.
FORET, M. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání . 1. vyd. Brno: Computer press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.