Cílem této diplomové práce je vypracování projektu změny corporate design ve společnosti ZELENKA. V mé práci je nejdříve zpracována literární rešerše vztahující se k této problematice. Následně je zde analyzován aktuální stav corporate design ve společnosti a na základě výsledků analýzy je vypracován projekt změny corporate design, který je podroben nákladové a rizikové analýze. Na závěr je zhodnocen celkový přínos pro firmu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to formulate a project of change of corporate design in ZELENKA company. The first thing which is formulated in my work is a bibliographic search which refer to this problems. Consequently, a current state of corporate design in company is analyzed and in the result of the analysis is formulated a project of change of corporate design, which is put through a cost and risk analysis. In the end there are sumed up total assets for company.
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu změny corporate design ve společnosti ZELENKA. V mé práci je nejdříve zpracována literární rešerše vztahující se k této problematice. Následně je zde analyzován aktuální stav corporate design ve společnosti a na základě výsledků analýzy je vypracován projekt změny corporate design, který je podroben nákladové a rizikové analýze. Na závěr je zhodnocen celkový přínos pro firmu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to formulate a project of change of corporate design in ZELENKA company. The first thing which is formulated in my work is a bibliographic search which refer to this problems. Consequently, a current state of corporate design in company is analyzed and in the result of the analysis is formulated a project of change of corporate design, which is put through a cost and risk analysis. In the end there are sumed up total assets for company.
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke corporate design.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav corporate design ve společnosti Zelenka.
Na základě výsledků vypracujte projekt změny corporate design.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke corporate design.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav corporate design ve společnosti Zelenka.
Na základě výsledků vypracujte projekt změny corporate design.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management.10. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. 228 s. ISBN 80-247-9067-X.
[4] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
[5] SVOBODA, V. Corporate identity. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-247-7318-106-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management.10. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. 228 s. ISBN 80-247-9067-X.
[4] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
[5] SVOBODA, V. Corporate identity. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-247-7318-106-1.