Práce se zabývá pojetím celkového řešení problematiky založení módní autorské značky zabývající se udržitelnou a slow-fashion módou. Definuje základní rysy značky, kterými jsou: barevnost, materiálová a střihová řešení, celkový koncept a myšlenka.
Přínosem práce je zjišťování přístupů k udržitelné módě, jejím různorodým realizacím a myšlenkovým trasám spotřebitelů. Okrajově se zabývá vrstevnatostí problematiky související nejen s udržitelnou a slow-fashion módou, ale i s celkovým nastavením životního stylu.
Pod tématem práce jsou emoce a otázka lidského těla jako takového. Prostor ve kterém se lidské tělo pohybuje a jak se cítí. Tyto otázky jsou úzce spjaty s tématem udržitelnosti a slow-fashion.
Anotace v angličtině
The work deals with the concept of the overall solution to the problem of establishing a fashion brand dealing with sustainable and slow-fashion fashion. It defines the basic features of the brand, which are: color, material and editing solutions, the overall concept and idea.
Benefit of the work is to identify approaches to sustainable fashion, its diverse implementations and consumer trajectories. He marginally deals with the layering of issues related not only to sustainable and slow-fashion fashion, but also to the overall lifestyle setting.
The subject of the work is emotions and the question of the human body as such. The space in which the human body moves and how it feels. These issues are closely linked to the theme of sustainability and slow-fashion.
Klíčová slova
Udržitelnost, Smysly, Emoce, Krejčovské řemeslo, Autorská značka, Podnikatelský plán
Klíčová slova v angličtině
Sustainability, Senses, Emotions, Tailoring, Author brand, Business plan
Rozsah průvodní práce
87 s. (87 477 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá pojetím celkového řešení problematiky založení módní autorské značky zabývající se udržitelnou a slow-fashion módou. Definuje základní rysy značky, kterými jsou: barevnost, materiálová a střihová řešení, celkový koncept a myšlenka.
Přínosem práce je zjišťování přístupů k udržitelné módě, jejím různorodým realizacím a myšlenkovým trasám spotřebitelů. Okrajově se zabývá vrstevnatostí problematiky související nejen s udržitelnou a slow-fashion módou, ale i s celkovým nastavením životního stylu.
Pod tématem práce jsou emoce a otázka lidského těla jako takového. Prostor ve kterém se lidské tělo pohybuje a jak se cítí. Tyto otázky jsou úzce spjaty s tématem udržitelnosti a slow-fashion.
Anotace v angličtině
The work deals with the concept of the overall solution to the problem of establishing a fashion brand dealing with sustainable and slow-fashion fashion. It defines the basic features of the brand, which are: color, material and editing solutions, the overall concept and idea.
Benefit of the work is to identify approaches to sustainable fashion, its diverse implementations and consumer trajectories. He marginally deals with the layering of issues related not only to sustainable and slow-fashion fashion, but also to the overall lifestyle setting.
The subject of the work is emotions and the question of the human body as such. The space in which the human body moves and how it feels. These issues are closely linked to the theme of sustainability and slow-fashion.
Klíčová slova
Udržitelnost, Smysly, Emoce, Krejčovské řemeslo, Autorská značka, Podnikatelský plán
Klíčová slova v angličtině
Sustainability, Senses, Emotions, Tailoring, Author brand, Business plan
Zásady pro vypracování
1.Teoretická část: Prostudování dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20-25 normostran. Práce pojednává o problematice autorské oděvní značky jako základ budování vlastní firmy a pojednává o analýze trhu, zákaznického potenciálu, existujících značek a jejich fungování.
2.Praktická část: Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 - 9 modelů.
Oděvní kolekce reaguje na sesbíraná data týkající se analýzy trhu a potenciálního zákazníka s cílem uspět na trhu. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací. Dokumentace realizace dle zadaných parametrů (moodboard, storyboard, skici, celkový náhled)
kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce. Práce obsahuje dámskou a gender neutral kolekci se zaměřením na fair trade a udržitelnost v oblasti módy. Důraz je kladen na střihové řešení experimen s materiálem. Práci doplní dokumentační fotografie z procesu tvorby a fotografie vyhotovené kolekce.
Rozsah práce: minimálně 40 normostran, formát A4. Odevzdám ve dvou stejnopisech v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě).
Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze bakalářské práce na Flash disku, který bude obsahovat samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části bakalářské práce.
Zásady pro vypracování
1.Teoretická část: Prostudování dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20-25 normostran. Práce pojednává o problematice autorské oděvní značky jako základ budování vlastní firmy a pojednává o analýze trhu, zákaznického potenciálu, existujících značek a jejich fungování.
2.Praktická část: Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 - 9 modelů.
Oděvní kolekce reaguje na sesbíraná data týkající se analýzy trhu a potenciálního zákazníka s cílem uspět na trhu. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací. Dokumentace realizace dle zadaných parametrů (moodboard, storyboard, skici, celkový náhled)
kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce. Práce obsahuje dámskou a gender neutral kolekci se zaměřením na fair trade a udržitelnost v oblasti módy. Důraz je kladen na střihové řešení experimen s materiálem. Práci doplní dokumentační fotografie z procesu tvorby a fotografie vyhotovené kolekce.
Rozsah práce: minimálně 40 normostran, formát A4. Odevzdám ve dvou stejnopisech v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě).
Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze bakalářské práce na Flash disku, který bude obsahovat samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
HAUNEROVÁ, K. 2019 Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ. Fashion management. Praha: Grada, ISBN 978-80-271-2113-7.
KLEIN, N. 2005 Bez loga. Přeložil Pavel KAAS. Praha: Argo, Zip (Argo: Dokořán). ISBN 80-7203-671-8.
KOLESÁR, Z., JAKUBÍČEK V., DUBOVSKÝ P. a STANICKÁ S. 2017 Design ve službách trvale udržitelného rozvoje. Přeložil Jan SVOBODA. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, ISBN 978-80-7454-647-1.
PŘIBOVÁ, M. 2000 Strategické řízení značky: brand management. Praha: Ekopress, ISBN 80-86119-27-0.
Seznam doporučené literatury
HAUNEROVÁ, K. 2019 Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ. Fashion management. Praha: Grada, ISBN 978-80-271-2113-7.
KLEIN, N. 2005 Bez loga. Přeložil Pavel KAAS. Praha: Argo, Zip (Argo: Dokořán). ISBN 80-7203-671-8.
KOLESÁR, Z., JAKUBÍČEK V., DUBOVSKÝ P. a STANICKÁ S. 2017 Design ve službách trvale udržitelného rozvoje. Přeložil Jan SVOBODA. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, ISBN 978-80-7454-647-1.
PŘIBOVÁ, M. 2000 Strategické řízení značky: brand management. Praha: Ekopress, ISBN 80-86119-27-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prezentace a projev BP byl velmi dobrý.
Komise hodnotila s mírnými nedostatky naplnění praktické části.