Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí procesu, na jehož konci bude logické rozhodnutí opřené o firemní cíle, fakta a možnosti té které firmy.
Annotation in English
Barchelor´s work tries to affect a small sector from preparation which every firm, that is preparing to visit a trade fair or exhibition, must undergo. It is a sector concerning to determination process after which a several analyses outgoing from dedicated factors-criterias are hidden which are important for a firm. I was trying to chart these criterias and help by my small writing for a succesfull process making at its end will be a logical decision leant on a firm goals, facts and possibilities of dedicated firm
Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí procesu, na jehož konci bude logické rozhodnutí opřené o firemní cíle, fakta a možnosti té které firmy.
Annotation in English
Barchelor´s work tries to affect a small sector from preparation which every firm, that is preparing to visit a trade fair or exhibition, must undergo. It is a sector concerning to determination process after which a several analyses outgoing from dedicated factors-criterias are hidden which are important for a firm. I was trying to chart these criterias and help by my small writing for a succesfull process making at its end will be a logical decision leant on a firm goals, facts and possibilities of dedicated firm
1. Analyzujte současnou literaturu, která se věnuje hodnocení efektivnosti v oblasti marketingových komunikací a posuďte současný stav v této sféře.
2. Určete hlavní faktory efektivnosti rozhodování vystavovatelů o účasti na veletrhu.
3. Podrobně analyzujte faktory týkající se firmy, informačních zdrojů o veletrhu a potenciálu firemního přínosu účasti na veletržní akci.
4. Na konkrétní analýze účasti prověřte funkčnost vytvořeného modelu a zobecněte poznatky.
Research Plan
1. Analyzujte současnou literaturu, která se věnuje hodnocení efektivnosti v oblasti marketingových komunikací a posuďte současný stav v této sféře.
2. Určete hlavní faktory efektivnosti rozhodování vystavovatelů o účasti na veletrhu.
3. Podrobně analyzujte faktory týkající se firmy, informačních zdrojů o veletrhu a potenciálu firemního přínosu účasti na veletržní akci.
4. Na konkrétní analýze účasti prověřte funkčnost vytvořeného modelu a zobecněte poznatky.
Recommended resources
Hanzl, V.: Faktory účinnosti propagace, Praha Merkur 1985
Pavlů, D.: Veletrhy a výstavy, Praha Merkur 1988
Baluška,M.: Veletrhy a jejich marketingová funkce, Nitra, Agrokomplex Výstavníctvo 2002
Recommended resources
Hanzl, V.: Faktory účinnosti propagace, Praha Merkur 1985
Pavlů, D.: Veletrhy a výstavy, Praha Merkur 1988
Baluška,M.: Veletrhy a jejich marketingová funkce, Nitra, Agrokomplex Výstavníctvo 2002