Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské.
Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu.
V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového výskumu, vykonaného na zákazníkoch daného reštauračného zariadenia. Ďalej obsahuje benchmarking a SWOT analýzu podniku. Po vyhodnotení dotazníkového šetrenia sú vyhotovené odporúčania a návrhy , ktoré by mali zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
Anotace v angličtině
The main focus of this thesis is to analyse a customer satisfaction lever at a chose restaurant facility. The concerned facility offers catering services in Pruské, a small village in Ilava country. The theoretical part of the thesis determines the basic concept of customers, services, price and marketing research. The practical part contains the basic information about the company and analysis of the marketing research results. The marketing research has been conducted by using information collected from a customer satisfaction survey. The evaluation of the customer questionnaire results has led to recommendations that should improve the customer satisfaction level.
Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské.
Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu.
V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového výskumu, vykonaného na zákazníkoch daného reštauračného zariadenia. Ďalej obsahuje benchmarking a SWOT analýzu podniku. Po vyhodnotení dotazníkového šetrenia sú vyhotovené odporúčania a návrhy , ktoré by mali zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
Anotace v angličtině
The main focus of this thesis is to analyse a customer satisfaction lever at a chose restaurant facility. The concerned facility offers catering services in Pruské, a small village in Ilava country. The theoretical part of the thesis determines the basic concept of customers, services, price and marketing research. The practical part contains the basic information about the company and analysis of the marketing research results. The marketing research has been conducted by using information collected from a customer satisfaction survey. The evaluation of the customer questionnaire results has led to recommendations that should improve the customer satisfaction level.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny týkající se spokojenosti zákazníků a marketingového průzkumu.
II. Praktická část
Charakterizujte vybrané restaurační zařízení.
Za pomoci marketingového průzkumu proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení.
Na základe výsledků průzkumu a zpracování závěru, formulujte doporučení k vyšší spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny týkající se spokojenosti zákazníků a marketingového průzkumu.
II. Praktická část
Charakterizujte vybrané restaurační zařízení.
Za pomoci marketingového průzkumu proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení.
Na základe výsledků průzkumu a zpracování závěru, formulujte doporučení k vyšší spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian, Tomáš GAJDOŠÍK a Zuzana GAJDOŠÍKOVÁ. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. 1.vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 207 s. ISBN 9788081683503.
GÚČIK, Marian. Marketing cestovného ruchu. 1.vyd. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, 2011, 264 s. ISBN 9788089090853.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1.vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 9788024732473.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 9781292092621.
RILEY, Michael. Managing people in the hospitality industry. 1.vyd. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019, 207 s. ISBN 9781138296886.
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian, Tomáš GAJDOŠÍK a Zuzana GAJDOŠÍKOVÁ. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. 1.vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 207 s. ISBN 9788081683503.
GÚČIK, Marian. Marketing cestovného ruchu. 1.vyd. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, 2011, 264 s. ISBN 9788089090853.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1.vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 9788024732473.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 9781292092621.
RILEY, Michael. Managing people in the hospitality industry. 1.vyd. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019, 207 s. ISBN 9781138296886.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D. - 19 bodů: Prečo ste v práci neuviedli detailnejšie informácie o danom rešt. zariadení, jeho súčasnom stave a prevádzke? Mali ste možnosť získať dané podklady? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Karel Slinták, Ph.D. - 18 bodů: Proč dotazníkové šetření proběhlo začátkem minulého roku (2020)? Zodpovězeno zcela. Jaký výzkumný přístup se nabízí ke zkoumání skrytých potřeb zákazníků, vyjma dotazníkového šetření, které jste ve své práci uplatnila? Zodpovězeno zcela. Mohla byste blíže specifikovat způsob, jak jste stanovila jednotlivé faktory a vyhodnocovala jednotlivé konkurenty v rámci benchmarkingu na uvedené škále 1-4 (viz data v tabulce 3)? Zodpovězeno zcela.