Autorka se ve své bakalářské práci zabývá hodnocením stávajících marketingových komunikací neziskové organizace Sportovního klubu Rytmik Zlín. Při zpracování vychází z teoretických poznatků o marketingových komunikacích, přihlíží však ke specifickým aspektům propagace neziskových organizací. Na základě analýzy předkládá řešení v podobě návrhu nové struktury marketingové komunikace dotyčné organizace, přičemž hlavní důraz klade na oblast Public relations a reklamy.
Anotace v angličtině
The Rytmik Zlín Sport Club ("Club") is the Bachelor work´s main object. The author mainly brings the assessment of present marketing communication ways - activities of the Club. In the work the theoretical marketing communication findings were used as well as specific NPO´s (Non Profit Organisations) publicity aspects. On the analysis basis the draft method of solution is given: draft new marketing communication structure of the Club when the stress is on Public Relations and Advertising area.
Mertketing communication, Rytmik club, Non Profit Organisations.
Rozsah průvodní práce
51 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Autorka se ve své bakalářské práci zabývá hodnocením stávajících marketingových komunikací neziskové organizace Sportovního klubu Rytmik Zlín. Při zpracování vychází z teoretických poznatků o marketingových komunikacích, přihlíží však ke specifickým aspektům propagace neziskových organizací. Na základě analýzy předkládá řešení v podobě návrhu nové struktury marketingové komunikace dotyčné organizace, přičemž hlavní důraz klade na oblast Public relations a reklamy.
Anotace v angličtině
The Rytmik Zlín Sport Club ("Club") is the Bachelor work´s main object. The author mainly brings the assessment of present marketing communication ways - activities of the Club. In the work the theoretical marketing communication findings were used as well as specific NPO´s (Non Profit Organisations) publicity aspects. On the analysis basis the draft method of solution is given: draft new marketing communication structure of the Club when the stress is on Public Relations and Advertising area.
Mertketing communication, Rytmik club, Non Profit Organisations.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte reklamě, Public relations, propagačním prostředkům, médiím. Definujte základní pojmy. Definujte cílovou skupinu.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu dle zadání, navrhněte a zpracujte vlastní metodu šetření, uveďte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte analýzu, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Uveďte návrhy na zkvalitnění komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte reklamě, Public relations, propagačním prostředkům, médiím. Definujte základní pojmy. Definujte cílovou skupinu.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu dle zadání, navrhněte a zpracujte vlastní metodu šetření, uveďte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte analýzu, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Uveďte návrhy na zkvalitnění komunikace.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
Zbořil, K. Marketingový výzkum. Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha 1996
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. VOX, Praha 1999
Pospíšil, P. Efektivní public relations a media relations. Computer Press, Praha 2002
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations. Grada Publishing, Praha 1994
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
Zbořil, K. Marketingový výzkum. Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha 1996
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. VOX, Praha 1999
Pospíšil, P. Efektivní public relations a media relations. Computer Press, Praha 2002
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations. Grada Publishing, Praha 1994