Diplomová práce se věnuje sociální síti Facebook jako jednomu z marketingových nástrojů v komunikaci značky. Konkrétně je práce zaměřena na navržení komunikační strategie na této sociální síti. Hlavním cílem práce je návrh a zpracování jednoletého komunikačního plánu pro komunikaci značky Salka Design na Facebooku se záměrem přivést nové fanoušky profilu a potenciální zákazníky.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with Facebook social network as a marketing tool in marketing communication of brand. The thesis is mainly focused on designing communication strategy within this social network. The main goal of this thesis is to create one year communication plan on Facebook for Salka Design brand with the intention of bringing in new fans of the Facebook profile and potential customers.
Klíčová slova
sociální média, sociální sítě, Facebook, Business Manager, facebooková stránka, Google Analytics, komunikační plán, komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Social Media, Social Networks, Facebook, Business Manager, Facebook Site, Google Analytics, Marketing Communication Plan, Communication Strategy
Rozsah průvodní práce
113
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje sociální síti Facebook jako jednomu z marketingových nástrojů v komunikaci značky. Konkrétně je práce zaměřena na navržení komunikační strategie na této sociální síti. Hlavním cílem práce je návrh a zpracování jednoletého komunikačního plánu pro komunikaci značky Salka Design na Facebooku se záměrem přivést nové fanoušky profilu a potenciální zákazníky.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with Facebook social network as a marketing tool in marketing communication of brand. The thesis is mainly focused on designing communication strategy within this social network. The main goal of this thesis is to create one year communication plan on Facebook for Salka Design brand with the intention of bringing in new fans of the Facebook profile and potential customers.
Klíčová slova
sociální média, sociální sítě, Facebook, Business Manager, facebooková stránka, Google Analytics, komunikační plán, komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Social Media, Social Networks, Facebook, Business Manager, Facebook Site, Google Analytics, Marketing Communication Plan, Communication Strategy
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši dostupných tematických zdrojů vztahujících se k problematice a popište dosavadní stav řešení dané oblasti.
V návaznosti na teoretická východiska a s ohledem na téma stanovte cíle a definujte metodiku práce.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivní komunikace na Facebooku.
Na základě analýz a s ohledem na cíle vytvořte konkrétní plán pro komunikaci na Facebooku včetně načasování a vymezení rozpočtu, popište očekávané výsledky a navrhněte způsob měření efektivnosti této komunikace.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši dostupných tematických zdrojů vztahujících se k problematice a popište dosavadní stav řešení dané oblasti.
V návaznosti na teoretická východiska a s ohledem na téma stanovte cíle a definujte metodiku práce.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivní komunikace na Facebooku.
Na základě analýz a s ohledem na cíle vytvořte konkrétní plán pro komunikaci na Facebooku včetně načasování a vymezení rozpočtu, popište očekávané výsledky a navrhněte způsob měření efektivnosti této komunikace.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno : Computer Press. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BURIAN, Pavel, 2014. Internet inteligentních aktivit. Praha : Grada Publishing a.s. 336 s. ISBN 978-80-247-5137-5.
FREY, Petr, 2015. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha : Management Press. 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing a.s. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor, 2020. Internetový marketing: Přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁLKOVÁ, 2019. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Praha : Jan Melvil Publishing. 328 s. ISBN 978-80-7555-085-9.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press. 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1.
SHRIVASTAVA, K. M., 2013. Social media in Business and Governance. New Delhi : Sterling Publishers Pvt. Ltd. 267 s. ISBN 978-81-207-8174-0.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno : Computer Press. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BURIAN, Pavel, 2014. Internet inteligentních aktivit. Praha : Grada Publishing a.s. 336 s. ISBN 978-80-247-5137-5.
FREY, Petr, 2015. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha : Management Press. 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing a.s. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor, 2020. Internetový marketing: Přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁLKOVÁ, 2019. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Praha : Jan Melvil Publishing. 328 s. ISBN 978-80-7555-085-9.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press. 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1.
SHRIVASTAVA, K. M., 2013. Social media in Business and Governance. New Delhi : Sterling Publishers Pvt. Ltd. 267 s. ISBN 978-81-207-8174-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentské posudku (Mgr. Zuzana Kupková, Ph.D. ) byla položena tato otázka:
1.Jaký vliv na podporu značky na Fb by mohlo mít zapojení influencerů? Je to v souladu s její filozofií?
Studentka odpověděla na otázku oponentky práce. Vzhledem k výtkám uvedených v posudcích a nepřesvědčivé obhajobě se komise přiklání k hodnocení B.