Diplomová práca sa venuje problematike online marketingovej komunikácie spoločnosti Max Sport, s.r.o. Táto zložka marketingového mixu značky nie je natoľko rozvinutá, v porovnaní s jej potenciálom. Preto je dôležité prácou zistiť jej aktuálny stav a na základe neho navrhnúť úpravy. Teoretická časť definuje online marketing ako celok a všetky jeho nástroje, ktoré aktuálne spoločnosť využíva. V praktickej časti je za pomoci kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zisťovaný aktuálny stav online komunikácie značky a taktiež jeho porovnanie s konkurenciou. Na základe zistených poznatkov je v projektovej časti spracovaný návrh zlepšenia online marketingovej komunikácie spoločnosti, v čom spočíva hlavný cieľ diplomovej práce.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of online marketing communication of the company Max Sport s.r.o. This component of the brand's marketing mix is not as developed as its potential. Therefore, it is important to find out the current state of the work and suggest adjustments based on it. The theoretical part defines online marketing as a whole and all its tools that the company currently uses. In the practical part, with the help of quantitative and qualitative research, the current state of online communication of the brand and also its comparison with the competition is ascertained. Based on the findings, a proposal to improve the company's online marketing communication is elaborated in the project part, which is the main goal of the diploma thesis.
Diplomová práca sa venuje problematike online marketingovej komunikácie spoločnosti Max Sport, s.r.o. Táto zložka marketingového mixu značky nie je natoľko rozvinutá, v porovnaní s jej potenciálom. Preto je dôležité prácou zistiť jej aktuálny stav a na základe neho navrhnúť úpravy. Teoretická časť definuje online marketing ako celok a všetky jeho nástroje, ktoré aktuálne spoločnosť využíva. V praktickej časti je za pomoci kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zisťovaný aktuálny stav online komunikácie značky a taktiež jeho porovnanie s konkurenciou. Na základe zistených poznatkov je v projektovej časti spracovaný návrh zlepšenia online marketingovej komunikácie spoločnosti, v čom spočíva hlavný cieľ diplomovej práce.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of online marketing communication of the company Max Sport s.r.o. This component of the brand's marketing mix is not as developed as its potential. Therefore, it is important to find out the current state of the work and suggest adjustments based on it. The theoretical part defines online marketing as a whole and all its tools that the company currently uses. In the practical part, with the help of quantitative and qualitative research, the current state of online communication of the brand and also its comparison with the competition is ascertained. Based on the findings, a proposal to improve the company's online marketing communication is elaborated in the project part, which is the main goal of the diploma thesis.
1. Realizujte výzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se online marketingu. 2. Definujte cíl diplomové práce, metodiku výzkumu a výzkumné otázky. 3. Analyzujte současný stav online marketingové komunikace společnosti na základě stanovených metod. 4. Naplánujte, připravte a realizujte kvantitativní i kvalitativní výzkum za účelem získání primárních dat pro zjištění aktuálního stavu online komunikace společnosti Max Sport a jeji postavení vůči konkurenci 5. Interpretujte získaná data a odpovězte na výzkumné otázky. 6. Vypracujte návrh projektu s řešením online marketingové komunikace společnosti.
Zásady pro vypracování
1. Realizujte výzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se online marketingu. 2. Definujte cíl diplomové práce, metodiku výzkumu a výzkumné otázky. 3. Analyzujte současný stav online marketingové komunikace společnosti na základě stanovených metod. 4. Naplánujte, připravte a realizujte kvantitativní i kvalitativní výzkum za účelem získání primárních dat pro zjištění aktuálního stavu online komunikace společnosti Max Sport a jeji postavení vůči konkurenci 5. Interpretujte získaná data a odpovězte na výzkumné otázky. 6. Vypracujte návrh projektu s řešením online marketingové komunikace společnosti.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., 2011. Marketingová komunikace 3., aktualiz. vyd., Brno: Computer Press.
JOHNSON, M., 2016. Branding: in five and a half steps, London: Thames & Hudson.
KNIGHT, W., 2015. Think #Digital First, Croydon: Filament Publishing ltd.
LOSEKOOT, M. & Vyhnánková, E., 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích, V Brně: Jan Melvil Publishing.
POLGÁRI, Š. a kolektív autorov., 2019, Online marketing. Bratislava: Affiliate sieť Dognet.
ŘEZÁČ, J., 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů Vydání druhé., [Brno]: House of Řezáč.
SAFKO, L., c2012. The social media bible: tactics, tools & strategies for business success 3rd ed., Hoboken: John Wiley.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., 2011. Marketingová komunikace 3., aktualiz. vyd., Brno: Computer Press.
JOHNSON, M., 2016. Branding: in five and a half steps, London: Thames & Hudson.
KNIGHT, W., 2015. Think #Digital First, Croydon: Filament Publishing ltd.
LOSEKOOT, M. & Vyhnánková, E., 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích, V Brně: Jan Melvil Publishing.
POLGÁRI, Š. a kolektív autorov., 2019, Online marketing. Bratislava: Affiliate sieť Dognet.
ŘEZÁČ, J., 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů Vydání druhé., [Brno]: House of Řezáč.
SAFKO, L., c2012. The social media bible: tactics, tools & strategies for business success 3rd ed., Hoboken: John Wiley.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Popište význam e-mailingu pro firmu. Kde jsou jeho limity? Na co je třeba při realizaci dbát, co rozhoduje o úspěchu této aktivity? A jak získat mladší publikum pro vyšší ochotu přijetí?
" Na jakém základu byly pro porovnání s firmou Max Sport vybráni právě tito konkurenti?
" Můžete popsat Ideálního zákazníka firmy? Personu/-y.
Student plně odpověděl na položené otázky.