Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci minipivovaru Axiom Brewery.
Práce analyzuje aktuální podobu marketingové komunikace minipivovaru a cílem je její
zhodnocení a vypracování návrhu pro zlepšení. Teoretická část práce obsahuje základní informace na téma marketingové komunikace a poznatky z oboru pivovarnictví. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu s důrazem na propagaci. Na základě analytické části včetně kvalitativního výzkumu v podobě polostrukturovaných rozhovorů s 12 představiteli cílové skupiny jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení zjištěných nedostatků.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the marketing communication of the micro-brewery Axiom Brewery s.r.o. The thesis analyzes the current form of the marketing communication of the micro-brewery and its goal is to evaluate it and prepare a proposal for improvement. The theoretical part of the thesis contains basic information about the topic of marketing communication and knowledge from the field of brewing. The practical part deals with the analysis of current marketing mix with an emphasis on promotion. Based on the analytical part, including qualitative research in the form of semi-structured interviews with 12 representative of the target group, are formulated proposals and recommendations for the improvement of
the identified shortcomings.
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci minipivovaru Axiom Brewery.
Práce analyzuje aktuální podobu marketingové komunikace minipivovaru a cílem je její
zhodnocení a vypracování návrhu pro zlepšení. Teoretická část práce obsahuje základní informace na téma marketingové komunikace a poznatky z oboru pivovarnictví. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu s důrazem na propagaci. Na základě analytické části včetně kvalitativního výzkumu v podobě polostrukturovaných rozhovorů s 12 představiteli cílové skupiny jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení zjištěných nedostatků.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the marketing communication of the micro-brewery Axiom Brewery s.r.o. The thesis analyzes the current form of the marketing communication of the micro-brewery and its goal is to evaluate it and prepare a proposal for improvement. The theoretical part of the thesis contains basic information about the topic of marketing communication and knowledge from the field of brewing. The practical part deals with the analysis of current marketing mix with an emphasis on promotion. Based on the analytical part, including qualitative research in the form of semi-structured interviews with 12 representative of the target group, are formulated proposals and recommendations for the improvement of
the identified shortcomings.
KARLÍČEK, Miroslav. 2018. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggies MEUENS a Joeri Van den BERGH. 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0254-1
MAIER, Tomáš. 2019. Minipivovary a řemeslné pivovary. Praha: Národní zemědělské muzeum, s.p.o. ISBN: 978-80-88270-10-2
BASAŘOVÁ, Gabriela a kol. 2011. České pivo. Praha: Havlíček Brain Team. ISBN: 978-80-87109-25-0
CICHÁ, Irena. 2002. Pivovary Moravy a Slezska. Český Těšín: Region Silesie, s.r.o. ISBN: 80-238-9776-4
YESILOGLU, Sevil, COSTELLO, Joyce. 2020. Influencer Marketing: Building Brand Communities and Engagement. Routledge. ISBN: 978100228267
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucí práce (Radomila Soukalová, Ing. PhD.) byly položeny tyto otázky:
1. Identifikujte rizika spojená s vašimi návrhy.
2. Jaká je pravděpodobnost, že vaše návrhy budou realizovány?
V oponentské posudku (Ing. Eva Šviráková, Ph.D.) byly položeny tyto otázky:
1. Produkt je prodáván v obalu, který evokuje jiný nápoj, než je pivo. Můžete navrhnout, jak eliminovat tento "vedlejší efekt" kreativních obalů?
2. Přistoupil již management pivovaru na konkrétní změny podle vašeho projektu? Proč ano nebo proč ne? Pokud ano, máte k dispozici reakce zákazníků pivovaru na tyto změny?
3. Do jaké míry jste spolupracovala s grafickým designérem? Například návrhy vizuálního stylu upozorňující na produkt vypadají velmi profesionálně. Stejně tak i návrhy vlastní řady reklamního oblečení jako merch.
Studentka odpověděla na všechny položené otázky v posudcích vedoucí i oponentky práce. Vzhledem k připomínkám v obou posudcích se komise přiklání k hodnocení B.