Teoretická část diplomové práce se zabývá terminologií, která úzce souvisí s praktickou a projektovou částí diplomové práce. Čtenář se zde tak dozví například o přímém marketingu, o výzkumu či o numismatice. Je zde definovaná i metodologie. Na teoretickou část plynule navazuje praktická část, která se zabývá nejprve společností Národní Pokladnice. Rozebírá její způsob podnikání a komunikace. Značná pozornost je v této kapitole věnována také výzkumu. Na praktickou část následně navazuje projektová část, která se následně obrací již k jednotlivým segmentům, ty blíže analyzuje, hodnotí je a v závěru navrhuje efektivní komunikaci s nimi. Závěr je věnován souhrnným návrhům na zlepšení komunikace.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the diploma thesis deals with terminology, which is closely related to the practical and project part of the diploma thesis. The reader will learn about direct marketing, research or numismatics, for example. The methodology is also defined here. The theoretical part is continuously followed by the practical part, which first deals with the company Národní Pokladnice. It analyzes her way of doing business and communication. Considerable attention is also paid to research in this chapter. The practical part is followed by a project part, which then addresses the individual segments, analyzes them in more detail, evaluates them and in the end proposes effective communication with them. The conclusion is devoted to comprehensive suggestions for improving communication.
Klíčová slova
numismatika, přímý marketing, identifikace, cílová skupina, výzkum, analýza, segmenty, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
numismatics, direct marketing, identification, target group, research, analysis, segments, marketing communication
Rozsah průvodní práce
95 s. (156 839 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část diplomové práce se zabývá terminologií, která úzce souvisí s praktickou a projektovou částí diplomové práce. Čtenář se zde tak dozví například o přímém marketingu, o výzkumu či o numismatice. Je zde definovaná i metodologie. Na teoretickou část plynule navazuje praktická část, která se zabývá nejprve společností Národní Pokladnice. Rozebírá její způsob podnikání a komunikace. Značná pozornost je v této kapitole věnována také výzkumu. Na praktickou část následně navazuje projektová část, která se následně obrací již k jednotlivým segmentům, ty blíže analyzuje, hodnotí je a v závěru navrhuje efektivní komunikaci s nimi. Závěr je věnován souhrnným návrhům na zlepšení komunikace.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the diploma thesis deals with terminology, which is closely related to the practical and project part of the diploma thesis. The reader will learn about direct marketing, research or numismatics, for example. The methodology is also defined here. The theoretical part is continuously followed by the practical part, which first deals with the company Národní Pokladnice. It analyzes her way of doing business and communication. Considerable attention is also paid to research in this chapter. The practical part is followed by a project part, which then addresses the individual segments, analyzes them in more detail, evaluates them and in the end proposes effective communication with them. The conclusion is devoted to comprehensive suggestions for improving communication.
Klíčová slova
numismatika, přímý marketing, identifikace, cílová skupina, výzkum, analýza, segmenty, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
numismatics, direct marketing, identification, target group, research, analysis, segments, marketing communication
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy.
2. Definujte postavení společnosti Národní Pokladnice na českém trhu.
3. Formulujte cíl diplomové práce, výzkumné otázky a metodiku.
4. Výzkumným šetřením identifikujte cílovou skupinu a porovnejte ji s firemními daty.
5. Na základě zjištěných výsledků navrhněte nejvhodnější komunikaci s cílovým zákazníkem.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy.
2. Definujte postavení společnosti Národní Pokladnice na českém trhu.
3. Formulujte cíl diplomové práce, výzkumné otázky a metodiku.
4. Výzkumným šetřením identifikujte cílovou skupinu a porovnejte ji s firemními daty.
5. Na základě zjištěných výsledků navrhněte nejvhodnější komunikaci s cílovým zákazníkem.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, a další. 2007. Moderní marketing. Praha, Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOUKALOVÁ Ph.D., Radomila. 2015. Marketing... je věda kreativní. Zlín, VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-71-2.
KOZEL Ph.D, Roman a kolektiv. 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha, Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0966-X.
KOZEL Ph.D., Roman, PhDr. MYNÁŘOVÁ, Lenka a Dr. Ing. SVOBODOVÁ, Hana. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha, Grada
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. Computer Press, a. s., 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. 2005,2008,2011. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. Praha, Management Press, 2005,2008,2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
De PELSMACKERelsmacker, Patric, Maggie, GEUENS a Van den Bergh, Joeri. 2003.Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, a další. 2007. Moderní marketing. Praha, Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOUKALOVÁ Ph.D., Radomila. 2015. Marketing... je věda kreativní. Zlín, VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-71-2.
KOZEL Ph.D, Roman a kolektiv. 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha, Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0966-X.
KOZEL Ph.D., Roman, PhDr. MYNÁŘOVÁ, Lenka a Dr. Ing. SVOBODOVÁ, Hana. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha, Grada
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. Computer Press, a. s., 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. 2005,2008,2011. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. Praha, Management Press, 2005,2008,2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
De PELSMACKERelsmacker, Patric, Maggie, GEUENS a Van den Bergh, Joeri. 2003.Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku (Ing. Eva Šviráková, Ph.D.) byly položeny tyto otázky:
1. V souhrnných návrzích komunikace uvádíte budování firemní image a brandu. Který z vyjmenovaných nástrojů je podle vás v nejbližší době nejvíce vhodný a proč?
2. Která obratová skupina (ze sedmi popsaných) se podle vašeho výzkumu firmě nejvíce vyplatí, když na ni zaměří komunikační nástroje? Management firmy se musí rozhodnout, ale vy můžete dát jasné doporučení. Jaké doporučení to bude?
3. V závěru mluvíte o dalších představách, jak může firma lépe komunikovat se svými zákazníky. Můžete být konkrétní?
V posudku vedoucí práce (Radomila Soukalová, Ing. PhD.) byly položeny následující otázky:
1. Proč si myslíte, že údaje o pohlaví, oblasti a počtu zákazníků (ve smyslu kolik utratí) nejsou dostačující pro identifikaci cílových skupin?
2. Objasněte výsledek AB testu, viz obr. č. 6 (str. 62).
3. Popište konkrétně váš postup při identifikaci cílových skupin uvedených v projektové části.
Studentka odpověděla na otázky vedoucí a oponentky práce. Na základě nestrukturované prezentace a projevu se komise přiklání k hodnocení C.