Diplomová práce se zabývá realizací projektu vzniku studentského klubu ve Zlíně. Pomocí marketingového výzkumu se nejprve zaměřuje na průzkum studentských preferencí spojených s kluby ve Zlíně. Na následné analýzy a vyhodnocení získaných údajů pak staví samotný projekt. Ten je řešen za pomoci projektového řízení s pomocí využití jeho specifických metod, jakými je logický rámec, rozpracování pracovních činností, rizikovou a síťovou analýzu, která je podpořena výstupy z programu MS Project. Projekt se dále zabývá výběrem vhodné formy podnikání, předběžnou kalkulací nákladů. Na konci práce je uvedeno závěrečné hodnocení projektu.
Klíčová slova: marketingový výzkum, projekt, projektové řízení, studentský klub
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the proces of floatationing new students club in Zlin. Firstly, on the basis of marketing survey, it focuses on students preferences accoarding to clubs situated in Zlin. The project of floatationing new students club is based on the interpretation of the survey findings. The project itself is solved via project management and the help of its specific methods such are logframe, work breakdown structure, risk and net analysis, which are supported with the MS Projects outputs. Next the project deals with choosing a suitable form of business and with a precalculation of cost. At the end of this thesis, there is the project resume
Klíčová slova
marketingový výzkum, projekt, projektové řízení, studentský klub
Klíčová slova v angličtině
marketing research, project, project management, student´s club
Rozsah průvodní práce
88 s., 16 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá realizací projektu vzniku studentského klubu ve Zlíně. Pomocí marketingového výzkumu se nejprve zaměřuje na průzkum studentských preferencí spojených s kluby ve Zlíně. Na následné analýzy a vyhodnocení získaných údajů pak staví samotný projekt. Ten je řešen za pomoci projektového řízení s pomocí využití jeho specifických metod, jakými je logický rámec, rozpracování pracovních činností, rizikovou a síťovou analýzu, která je podpořena výstupy z programu MS Project. Projekt se dále zabývá výběrem vhodné formy podnikání, předběžnou kalkulací nákladů. Na konci práce je uvedeno závěrečné hodnocení projektu.
Klíčová slova: marketingový výzkum, projekt, projektové řízení, studentský klub
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the proces of floatationing new students club in Zlin. Firstly, on the basis of marketing survey, it focuses on students preferences accoarding to clubs situated in Zlin. The project of floatationing new students club is based on the interpretation of the survey findings. The project itself is solved via project management and the help of its specific methods such are logframe, work breakdown structure, risk and net analysis, which are supported with the MS Projects outputs. Next the project deals with choosing a suitable form of business and with a precalculation of cost. At the end of this thesis, there is the project resume
Klíčová slova
marketingový výzkum, projekt, projektové řízení, studentský klub
Klíčová slova v angličtině
marketing research, project, project management, student´s club
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě teoretických pramenů formulujte problematiku marketingového výzkumu.
Zpracujte teoretické poznatky vedoucí k projektu založení studentského klubu ve Zlíně.
II. Praktická část
Proveďte analýzu a identifikaci studentských preferencí ve Zlíně.
Vypracujte projekt založení nového studentského klubu ve Zlíně.
Zhodnoťte možné přínosy a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě teoretických pramenů formulujte problematiku marketingového výzkumu.
Zpracujte teoretické poznatky vedoucí k projektu založení studentského klubu ve Zlíně.
II. Praktická část
Proveďte analýzu a identifikaci studentských preferencí ve Zlíně.
Vypracujte projekt založení nového studentského klubu ve Zlíně.
Zhodnoťte možné přínosy a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 1. vydání. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0761-7
PŘIBOVÁ, M. A KOL. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9
KOZÁK, V., ŠUMBEROVÁ, P. Základy marketingu (skripta). Zlín: UTB FaME, 2001. ISBN 80-7318-001-4
LACKO, B., CHUDOBA, A., KALA, L., NOVÁKOVÁ, Z., ŠVEC, J. Projektové řízení I - Základy. Ramzová: ACSA, 2006. 190 s.
KRCHOVÁ, H., VOŘECHOVÁ, E. Firemní inovační politika. Zlín: UTB FaME, 2005. 255 s. ISBN 80-7318-363-3
Seznam doporučené literatury
MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 1. vydání. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0761-7
PŘIBOVÁ, M. A KOL. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9
KOZÁK, V., ŠUMBEROVÁ, P. Základy marketingu (skripta). Zlín: UTB FaME, 2001. ISBN 80-7318-001-4
LACKO, B., CHUDOBA, A., KALA, L., NOVÁKOVÁ, Z., ŠVEC, J. Projektové řízení I - Základy. Ramzová: ACSA, 2006. 190 s.
KRCHOVÁ, H., VOŘECHOVÁ, E. Firemní inovační politika. Zlín: UTB FaME, 2005. 255 s. ISBN 80-7318-363-3