Diplomová práce se zaměřuje na fungování ekonomických procesů v Komunikační agentuře Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska týkající se projektového i kulturního managementu a jednotlivých projektových fází. Praktická část stojí na textové analýze, ze které vychází kombinace tří výzkumných metod, jež si kladou za cíl získaní většího množství relevantních dat a jejich vzájemnou verifikaci. V projektové části je předložen návrh ekonomického manuálu pro studenty Komunikační agentury, který reflektuje a implementuje získané poznatky pro přípravu výsledného manuálu.
Anotace v angličtině
The master thesis focuses on the operation of economic processes in the Communication Agency of the Faculty of Multimedia Communications in Zlin. The theoretical part provides the essential terms in the field of project management and cultural management, as well as a description of individual project phases. The practical part presents text analysis, which was designed as a combination of three research methods providing a larger amount of relevant data and its mutual verification. The master thesis includes the project part introducing a design of the Economic Manual for students of the Communication Agency, which reflects and implements gained knowledge.
Klíčová slova
projektový management, kulturní management, projekt, ekonomika projektu, nástroje projektového managementu, ekonomický manuál, komunikační agentura
Klíčová slova v angličtině
project management, cultural management, project, project economics, project management tools, economic manual, communication agency
Rozsah průvodní práce
98 s. (137 233 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na fungování ekonomických procesů v Komunikační agentuře Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska týkající se projektového i kulturního managementu a jednotlivých projektových fází. Praktická část stojí na textové analýze, ze které vychází kombinace tří výzkumných metod, jež si kladou za cíl získaní většího množství relevantních dat a jejich vzájemnou verifikaci. V projektové části je předložen návrh ekonomického manuálu pro studenty Komunikační agentury, který reflektuje a implementuje získané poznatky pro přípravu výsledného manuálu.
Anotace v angličtině
The master thesis focuses on the operation of economic processes in the Communication Agency of the Faculty of Multimedia Communications in Zlin. The theoretical part provides the essential terms in the field of project management and cultural management, as well as a description of individual project phases. The practical part presents text analysis, which was designed as a combination of three research methods providing a larger amount of relevant data and its mutual verification. The master thesis includes the project part introducing a design of the Economic Manual for students of the Communication Agency, which reflects and implements gained knowledge.
Klíčová slova
projektový management, kulturní management, projekt, ekonomika projektu, nástroje projektového managementu, ekonomický manuál, komunikační agentura
Klíčová slova v angličtině
project management, cultural management, project, project economics, project management tools, economic manual, communication agency
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti projektového a kulturního managementu, se zaměřením na jednotlivé projektové fáze.
Stanovte cíl diplomové práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kombinovaného kvalitativního a kvantitativního šetření. Zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Zpracujte výzkum ve formě počátečního pilotního anketního dotazníku, na který naváže zúčastněné pozorování a hloubkové rozhovory. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a formulujte zásadní zjištění pro projektovou část.
Navrhněte projektové řešení v podobě ekonomického manuálu, kde dojde k implementaci získaných dat.
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti projektového a kulturního managementu, se zaměřením na jednotlivé projektové fáze.
Stanovte cíl diplomové práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kombinovaného kvalitativního a kvantitativního šetření. Zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Zpracujte výzkum ve formě počátečního pilotního anketního dotazníku, na který naváže zúčastněné pozorování a hloubkové rozhovory. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a formulujte zásadní zjištění pro projektovou část.
Navrhněte projektové řešení v podobě ekonomického manuálu, kde dojde k implementaci získaných dat.
Seznam doporučené literatury
DOBSON, Michael. 2015. Successful Project Management: How to Complete Projects on Time, on Budget, and on Target. 4. edition. American Management Association. ISBN 978-0761215677.
DOLEŽAL, Jan. 2016. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5620-2.
DOLEŽAL, Jan, Pavel MÁCHAL a Branislav LACKO. 2012. Projektový management podle IPMA. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4275-5.
SVOZILOVÁ, Alena. 2016. Projektový management: systémový přístup k řízení projektů. 3., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0075-0.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0206-8.¨
Seznam doporučené literatury
DOBSON, Michael. 2015. Successful Project Management: How to Complete Projects on Time, on Budget, and on Target. 4. edition. American Management Association. ISBN 978-0761215677.
DOLEŽAL, Jan. 2016. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5620-2.
DOLEŽAL, Jan, Pavel MÁCHAL a Branislav LACKO. 2012. Projektový management podle IPMA. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4275-5.
SVOZILOVÁ, Alena. 2016. Projektový management: systémový přístup k řízení projektů. 3., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0075-0.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0206-8.¨
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala stzdebtku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Studetnka velmi připraveně zodpověděla všechny položené dotazy - jak vedoucí, tak oponentky. Posudky jsou součátí protokolu.