Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci sportovní značky. Zabývá se především sociálními sítěmi Facebook a Instagram a zaměřuje se na zlepšení vnímání značky běžci. Teoretická část zpracovává problematiku marketingu zaměřeného na běžeckou obuv, nákupní chování a vnímaní značky. Praktická část krátce představuje značku a dále se věnuje rozboru získaných dat z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část uplatňuje získané poznatky a informace, ze kterých je připraven projekt pro značku.
Anotace v angličtině
This master's thesis deals with the marketing communication of the sports brand. Its main subject of the study is social media such as Facebook and Instagram, it also deals with the runners' perception of the brand. The theory deals with marketing considering running shoes, consumer behaviour and brand perception. The practical part consists of the introduction of the sports brand and further information is about the research analyses. Analyses include qualitative and quantitative researches. The project part applies information obtained from analyses and thus the marketing project may be created.
Klíčová slova
sportovní značka, běžecká obuv, marketingová komunikace, sociální sítě, vnímání značky, nákupní chování, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Sports brand, running shoes, marketing communication, social networking sites, brand perception, purchase behaviour, qualitative research, quantitative research
Rozsah průvodní práce
99 s. (149 620 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci sportovní značky. Zabývá se především sociálními sítěmi Facebook a Instagram a zaměřuje se na zlepšení vnímání značky běžci. Teoretická část zpracovává problematiku marketingu zaměřeného na běžeckou obuv, nákupní chování a vnímaní značky. Praktická část krátce představuje značku a dále se věnuje rozboru získaných dat z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část uplatňuje získané poznatky a informace, ze kterých je připraven projekt pro značku.
Anotace v angličtině
This master's thesis deals with the marketing communication of the sports brand. Its main subject of the study is social media such as Facebook and Instagram, it also deals with the runners' perception of the brand. The theory deals with marketing considering running shoes, consumer behaviour and brand perception. The practical part consists of the introduction of the sports brand and further information is about the research analyses. Analyses include qualitative and quantitative researches. The project part applies information obtained from analyses and thus the marketing project may be created.
Klíčová slova
sportovní značka, běžecká obuv, marketingová komunikace, sociální sítě, vnímání značky, nákupní chování, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Sports brand, running shoes, marketing communication, social networking sites, brand perception, purchase behaviour, qualitative research, quantitative research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingové komunikaci, marketingu sportovního zboží a nákupním chování. 2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, metody a cíle práce. 3. Zpracujte kvalitativní a kvantitativní šetření. Výsledky šetření zpracujte a interpretujte. 4. Na základě výsledku analýz navrhněte projekt marketingové komunikace příslušné společnosti. 5. Zhodnoťte naplnění cíle práce a zodpovězte na výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingové komunikaci, marketingu sportovního zboží a nákupním chování. 2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, metody a cíle práce. 3. Zpracujte kvalitativní a kvantitativní šetření. Výsledky šetření zpracujte a interpretujte. 4. Na základě výsledku analýz navrhněte projekt marketingové komunikace příslušné společnosti. 5. Zhodnoťte naplnění cíle práce a zodpovězte na výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5. SCHIFFMAN, Leon. G., KANUK, Leslie. L. Nákupní chování. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4. VYSEKALOVÁ, J. Chování zákazníka Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2011. 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha: Olympia, 2009. 228 s. ISBN 80-7376-150-9. SMITH, A. Introduction to Sport Marketing. 1. vydání. Oxford: Butterworth-Heinemann. 326 s. ISBN 978-0-75606-8685-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5. SCHIFFMAN, Leon. G., KANUK, Leslie. L. Nákupní chování. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4. VYSEKALOVÁ, J. Chování zákazníka Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2011. 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha: Olympia, 2009. 228 s. ISBN 80-7376-150-9. SMITH, A. Introduction to Sport Marketing. 1. vydání. Oxford: Butterworth-Heinemann. 326 s. ISBN 978-0-75606-8685-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně přivítala studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svou iplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Na otázky oponentky i vedocího studentka reagovala připraveně. Posudky viz přílohy.