Zaměřením této bakalářské práce je marketingová komunikace malého rodinného řeznictví. Práce analyzuje komunikaci jak z interního pohledu podniku, tak z pohledu zákazníků. Díky tomu dochází ke střetu představ a cíli firmy s reálnými dopady na veřejnost. Výzkum je prováděn pomocí hloubkových rozhovorů a výpovědi jsou podpořeny dotazníkovým šetřením. Praktická část nakonec zpracovává následné doporučení pro zkvalitnění jejich marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The focus of this bachelor thesis is the marketing communication of a small family butcher shop. They analyze their communication from the internal point of view of the company and from the point of view of customers. Thanks to this, thesis can compare the company's ideas and goals with real impacts on the public. The research is carried out through in-depth interviews and the statements are supported by a questionnaire. Finally, the practical part elaborates subsequent recommendations for improving their marketing communication.
marketing, marketing communication, communication tools, marketing research, customer, butcher shop
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Zaměřením této bakalářské práce je marketingová komunikace malého rodinného řeznictví. Práce analyzuje komunikaci jak z interního pohledu podniku, tak z pohledu zákazníků. Díky tomu dochází ke střetu představ a cíli firmy s reálnými dopady na veřejnost. Výzkum je prováděn pomocí hloubkových rozhovorů a výpovědi jsou podpořeny dotazníkovým šetřením. Praktická část nakonec zpracovává následné doporučení pro zkvalitnění jejich marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The focus of this bachelor thesis is the marketing communication of a small family butcher shop. They analyze their communication from the internal point of view of the company and from the point of view of customers. Thanks to this, thesis can compare the company's ideas and goals with real impacts on the public. The research is carried out through in-depth interviews and the statements are supported by a questionnaire. Finally, the practical part elaborates subsequent recommendations for improving their marketing communication.
marketing, marketing communication, communication tools, marketing research, customer, butcher shop
Zásady pro vypracování
Definujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy, cíl a metodický postup práce.
Analyzujte současnou situaci v rámci řešeného problému, definujte využívané komunikační nástroje zvolené značky.
Navrhněte a realizujte marketingový výzkum u předem zvolené cílové skupiny.
Z výsledků výzkumu vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Navrhněte doporučení realizovatelná v praxi
Zásady pro vypracování
Definujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy, cíl a metodický postup práce.
Analyzujte současnou situaci v rámci řešeného problému, definujte využívané komunikační nástroje zvolené značky.
Navrhněte a realizujte marketingový výzkum u předem zvolené cílové skupiny.
Z výsledků výzkumu vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Navrhněte doporučení realizovatelná v praxi
Seznam doporučené literatury
BLACK, Sam. Introduction to Public relations. Modino Press 1989, 223 s. ISBN 9780903629034
BURSTINER, Irving. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991, 880 s. ISBN 8085605554
HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005, 171 s. Malé a střední podnikání. ISBN 8072611208.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 9788024743547
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 9788024735412.
KOPECKÝ, Ladislav. Public relations: dějiny - teorie - praxe. Praha: Grada, 2013, 238 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 9788024742298
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 9788027102068.
Seznam doporučené literatury
BLACK, Sam. Introduction to Public relations. Modino Press 1989, 223 s. ISBN 9780903629034
BURSTINER, Irving. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991, 880 s. ISBN 8085605554
HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005, 171 s. Malé a střední podnikání. ISBN 8072611208.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 9788024743547
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 9788024735412.
KOPECKÝ, Ladislav. Public relations: dějiny - teorie - praxe. Praha: Grada, 2013, 238 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 9788024742298
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 9788027102068.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
? Na základě jakých kritérií byli zvoleni respondenti kvalitativního průzkumu?
? Doporučila byste některé propagační aktivity společnosti eliminovat ve prospěch
účinnějších komunikačních kanálů?
? V Havlíčkově řeznictví nejčastěji nakupují starší lidé a důchodci v kamenné prodejně (s. 40),
proč dotazníkové šetření nebylo primárně cíleno na tuto cílovou skupinu a následně
porovnáno s výsledky online šetření?
Studentka plně zodpověděla na otázky.