Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků, které společnost využívá pro podpoření návštěvnosti a prodejů
e-shopu Gnotes. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení pro nastavení online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s., pro nadcházející sezónu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Graspo CZ, a.s. company. The aim of the bachelor's thesis is to use the semi-structured interview method to find out the most relevant online communication tools for the presentation of the new collection of Lady Diaries 2022 for a selected target group. The bachelor's thesis also contains the analysis of secondary data. The analysis focuses on evaluating the effectiveness of online communication tools that the company uses to support traffic and sales of the Gnotes e-shop. The output of the bachelor's thesis are specific recommendations for setting up the online marketing communication of Graspo CZ, a.s. company for the upcoming season.
online marketing communication, online communication tools, e-shop, social networking sites, Facebook, Instagram, blog, newsletter, PPC advertising, comparison shopping services
Rozsah průvodní práce
70 s. (110 765 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků, které společnost využívá pro podpoření návštěvnosti a prodejů
e-shopu Gnotes. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení pro nastavení online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s., pro nadcházející sezónu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Graspo CZ, a.s. company. The aim of the bachelor's thesis is to use the semi-structured interview method to find out the most relevant online communication tools for the presentation of the new collection of Lady Diaries 2022 for a selected target group. The bachelor's thesis also contains the analysis of secondary data. The analysis focuses on evaluating the effectiveness of online communication tools that the company uses to support traffic and sales of the Gnotes e-shop. The output of the bachelor's thesis are specific recommendations for setting up the online marketing communication of Graspo CZ, a.s. company for the upcoming season.
online marketing communication, online communication tools, e-shop, social networking sites, Facebook, Instagram, blog, newsletter, PPC advertising, comparison shopping services
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska ke specifikům online marketingové komunikace pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumných metod zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Charakterizujte analyzovanou společnost Graspo CZ, a. s. a popište její online marketingovou komunikaci.
Realizujte šetření založené na sekundárních datech a primární šetření formou polostrukturovaných rozhovorů.
Vyvoďte relevantní závěry ze zjištěných výzkumných šetření a stanovte doporučení pro nastavení online marketingové komunikace analyzované společnosti Graspo CZ, a. s.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska ke specifikům online marketingové komunikace pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumných metod zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Charakterizujte analyzovanou společnost Graspo CZ, a. s. a popište její online marketingovou komunikaci.
Realizujte šetření založené na sekundárních datech a primární šetření formou polostrukturovaných rozhovorů.
Vyvoďte relevantní závěry ze zjištěných výzkumných šetření a stanovte doporučení pro nastavení online marketingové komunikace analyzované společnosti Graspo CZ, a. s.
KINGSNORTH, Simon. 2016. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London: Kogan Page, ISBN 9780749474706.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert, ISBN 9788027107872.
SÁLOVÁ, Anna et. al. 2015. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press. ISBN 9788025145890.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, ISBN 9788025149591.
KINGSNORTH, Simon. 2016. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London: Kogan Page, ISBN 9780749474706.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert, ISBN 9788027107872.
SÁLOVÁ, Anna et. al. 2015. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press. ISBN 9788025145890.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, ISBN 9788025149591.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Jaký typ obsahu by podle vás byl vhodný pro komunikaci produktů společnosti Graspo CZ? A to především s ohledem na kolekci Lady diáře 2022.
Doporučila byste ke komunikaci kolekce Lady diáře 2022 využít na sociálních sítích tzv. influencery?
Studentka plně a připraveně zodpověděla všechny položené dotazy.