Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž základě bylo navrženo možné řešení problémů v této oblasti.
Anotace v angličtině
The content of this work is focused on the analysis of the company's marketing business. The first part consists of basic concepts in the field of marketing theory. Subsequent use in practice is described in other parts of the work, both the methods used and the specific research of marketing business in the period before and during coronavirus in selected retail. With the help of research, data on the company's marketing business were obtained, on the basis of which a possible solution to problems in this area was proposed.
Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž základě bylo navrženo možné řešení problémů v této oblasti.
Anotace v angličtině
The content of this work is focused on the analysis of the company's marketing business. The first part consists of basic concepts in the field of marketing theory. Subsequent use in practice is described in other parts of the work, both the methods used and the specific research of marketing business in the period before and during coronavirus in selected retail. With the help of research, data on the company's marketing business were obtained, on the basis of which a possible solution to problems in this area was proposed.
1. Prostudujte teoretická východiska k tématu bakalářské práce.
2. Formulujte cíl práce, metodiku výzkumu a definujte výzkumné otázky.
3. Realizujte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretická východiska k tématu bakalářské práce.
2. Formulujte cíl práce, metodiku výzkumu a definujte výzkumné otázky.
3. Realizujte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Přeložila Hana Machková. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0513-3
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247- 0966-X
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80- 86898-48-2
Tahal, R., 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy, Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Přeložila Hana Machková. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0513-3
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247- 0966-X
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80- 86898-48-2
Tahal, R., 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy, Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucí práce (Radomila Soukalová, Ing. PhD.) byly položeny následující otázky:
1.Stručně a jasně formulujte cíle práce
2.Stručně a jasně formulujte závěry, na jejich základě byly vytvořeny návrhy
V posudku oponenta práce (Prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.) byly položeny následující otázky:
1. Byly otázky pro dotazník pretestovány?
2. Marketingové podnikání v kterékoli oblasti prodeje nemůže nebrat na zřetel sociální a příjmový profil potenciálních klientů. Jak je tomu u klientely Arxmanie?
3. Jaké empirické výzkumy týkající se marketingového podnikání malých prodejních firem v době coronavirové krize byly v ČR, popřípadě v zahraničí realizovány? K jakým závěrům dospěly?
Na tuto otázku studentka neodpověděla.
Studentka nejistě zodpověděla položené otázky vedoucí a oponenta práce. Na základě zásadních výhrad v posudcích se komise přiklání k hodnocení E.