Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy online marketingové komunikace vybrané společnosti. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů z oblasti marketingu a podrobnějších pojmů online marketingu.
Praktická část je věnována analyzování společnosti, přesněji jak přímo zákazníci reagují na online prostředí firmy. V analytické části budou mé konkrétní analýzy popsány na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Na konci práce navrhnu konkrétní výstupy pro další fungování společnosti v online prostředí.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the analysis and further suggestions on online communicati-on of chosen company. The theoretical part of the work is focused on definitions of basic concepts of marketing and closer concepts and ideas of online marketing.
The Practical part is focused on analyzing the functioning of the company inside the online environment. In my analalytical part, there will be described my concrete analysis based of my questionnaire survey. At the end of my work, I will propose my final suggestions and outputs for further and more preferable online presence of the company.
Keywords
Marketing, online marketing, social media marketing, e-mail marketing
Keywords in English
Marketing, Online Marketing, Social Media Marketing, E-mail Marketing
Length of the covering note
73 s. (85 300 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy online marketingové komunikace vybrané společnosti. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů z oblasti marketingu a podrobnějších pojmů online marketingu.
Praktická část je věnována analyzování společnosti, přesněji jak přímo zákazníci reagují na online prostředí firmy. V analytické části budou mé konkrétní analýzy popsány na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Na konci práce navrhnu konkrétní výstupy pro další fungování společnosti v online prostředí.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the analysis and further suggestions on online communicati-on of chosen company. The theoretical part of the work is focused on definitions of basic concepts of marketing and closer concepts and ideas of online marketing.
The Practical part is focused on analyzing the functioning of the company inside the online environment. In my analalytical part, there will be described my concrete analysis based of my questionnaire survey. At the end of my work, I will propose my final suggestions and outputs for further and more preferable online presence of the company.
Keywords
Marketing, online marketing, social media marketing, e-mail marketing
Keywords in English
Marketing, Online Marketing, Social Media Marketing, E-mail Marketing
Research Plan
1. Zpracujte teoretickou rešerši k tématice marketingových komunikací a online komunikačních nástrojů dnešní doby 2. Stanovte cíle, výzkumné otázky a metod práce 3. Realizujte kvantitativní výzkum společnosti na základě dotazníkového šetření u klientů firmy 4. S využitím výsledků šetření návrhněte zlepšení komunikační strategie firmy 5. V závěru zhodnoťte splnění cílů a identufikujte rizika vyšich návrhů.
Research Plan
1. Zpracujte teoretickou rešerši k tématice marketingových komunikací a online komunikačních nástrojů dnešní doby 2. Stanovte cíle, výzkumné otázky a metod práce 3. Realizujte kvantitativní výzkum společnosti na základě dotazníkového šetření u klientů firmy 4. S využitím výsledků šetření návrhněte zlepšení komunikační strategie firmy 5. V závěru zhodnoťte splnění cílů a identufikujte rizika vyšich návrhů.
Recommended resources
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. Brno : Computer Press. ISBN 978-80- 251-4311-7.
HORÁKOVÁ, H.: Marketingové strategie, Idea Servis, Praha 2014. ISBN: 978-80-85970-81-4
PÁCL, Libor et al., 2014. Online marketing. Brno : Computer Press. ISBN 978-80-251- 4155-7
STUCHLÍK, Petr a Martin Dvořáček, 2000. Marketing na Internetu. Praha : Grada. ISBN 80-7169-957-8
KOTLER, P.: Moderní marketing, 4. evropské vydání, Grada Publishing, Praha 2007. ISBN: 978-80-247-1545-2
Recommended resources
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. Brno : Computer Press. ISBN 978-80- 251-4311-7.
HORÁKOVÁ, H.: Marketingové strategie, Idea Servis, Praha 2014. ISBN: 978-80-85970-81-4
PÁCL, Libor et al., 2014. Online marketing. Brno : Computer Press. ISBN 978-80-251- 4155-7
STUCHLÍK, Petr a Martin Dvořáček, 2000. Marketing na Internetu. Praha : Grada. ISBN 80-7169-957-8
KOTLER, P.: Moderní marketing, 4. evropské vydání, Grada Publishing, Praha 2007. ISBN: 978-80-247-1545-2
Enclosed appendices
1 dotazník
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku (Ing. Eva Šviráková, Ph.D.) byly položeny tyto otázky:
1. Vysvětlete případné propojení s vaší ročníkovou prací, pokud existuje a nejde jen o překlep v úvodu a metodách vaší bakalářské práce.
2. Podle bakalářské práce pro vývoj nových aplikací stačí, když potenciál aplikace proberete s několika známými a potom si máte sami (upřímně) odpovědět na otázku, jak vaše aplikace zlepší životy zákazníků. Názor jste převzal od jiného autora. Vysvětlete svůj postoj k tomuto názoru. Pokud souhlasíte, vysvětlete své stanovisko. Pokud pochybujete či nesouhlasíte, vysvětlete důvody.
3. Zdůvodněte svůj názor, že firma může poskytnout své neprodané nebo špatně zabalené produkty influencerům zdarma, a tak Renovality nezvýší ani o korunu své náklady. Viz strana 54. Proč myslíte, že výdej produktů ze skladu e-shopu nemá vliv na náklady firmy?
Student zodpověděl položené otázky, ale na základě zásadních výhrad vedoucí práce se komise přikládá k hodnocení E.