Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace nabídky franšízových služeb společnosti WrapStyle s.r.o., jejíž pobočky provádějí polepy a designovou úpravu automobilů. Teoretická část práce se věnuje oblastem marketingové komunikace, jejím trendům a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové komunikace a provedení kvalitativního výzkumu se současnými franšízanty. Bakalářská práce na základě provedené analýzy vyvozuje návrhy a doporučení pro společnost WrapStyle s.r.o., která mohou vést ke zlepšení marketingových aktivit spojených s nabídkou franšízových služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the company WrapStyle s.r.o. franchise services, whose branches conduct wrapping and car styling. The theoretical part deals with the areas of marketing communication, its trends, and determining the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current state of marketing communication and conduct qualitative research with current franchisees. The bachelor's thesis, based on the performed analysis, contains proposals and recommendations for the company WrapStyle s.r.o., which may lead to the improvement of marketing activities associated with the offer of franchise services.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace nabídky franšízových služeb společnosti WrapStyle s.r.o., jejíž pobočky provádějí polepy a designovou úpravu automobilů. Teoretická část práce se věnuje oblastem marketingové komunikace, jejím trendům a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové komunikace a provedení kvalitativního výzkumu se současnými franšízanty. Bakalářská práce na základě provedené analýzy vyvozuje návrhy a doporučení pro společnost WrapStyle s.r.o., která mohou vést ke zlepšení marketingových aktivit spojených s nabídkou franšízových služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the company WrapStyle s.r.o. franchise services, whose branches conduct wrapping and car styling. The theoretical part deals with the areas of marketing communication, its trends, and determining the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current state of marketing communication and conduct qualitative research with current franchisees. The bachelor's thesis, based on the performed analysis, contains proposals and recommendations for the company WrapStyle s.r.o., which may lead to the improvement of marketing activities associated with the offer of franchise services.
Zpracujte teoretické podklady související s marketingovou komunikací.
Uveďte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte zkoumaný podnik a specifikujte současný stav.
Proveďte analýzu marketingové komunikace a kvalitativní šetření ve vybrané firmě.
Na základě výsledků představte možnosti změn a navrhněte možná vylepšení marketingové komunikace dané společnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické podklady související s marketingovou komunikací.
Uveďte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte zkoumaný podnik a specifikujte současný stav.
Proveďte analýzu marketingové komunikace a kvalitativní šetření ve vybrané firmě.
Na základě výsledků představte možnosti změn a navrhněte možná vylepšení marketingové komunikace dané společnosti.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK, 2017. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ, 2017. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 146 s. ISBN 978-80-261-0689-0.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: 4. evropské vydání. [4.vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK, 2017. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ, 2017. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 146 s. ISBN 978-80-261-0689-0.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: 4. evropské vydání. [4.vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
Příloha P I: Úvodní e-mail
Příloha P II: Licence Basic
Příloha P III: Licence Premium
Příloha P IV: Scénář výzkumu CZ+EN
Příloha P V: Otázky pro franšízového manažera
Příloha P VI: Odkaz na záznam rozhovorů
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Ve vaší bakalářské práci v kapitole Shrnutí výzkumu píšete, že potenciální franšízanti vnímají zanedbatelnou překážku prvního dojmu a zdánlivé opatrnosti? Kdo je tady opatrný, je to franšízor nebo zájemce o franšízu? Jak se dá tato překážka překonat? Co byste navrhl, jaký nástroj marketingové komunikace k této bariéře?
2. V bakalářské práci v kapitole 5.2.4 píšete, že možná zlepšení lze najít v interním PR společnosti. Doporučujete častější příležitosti osobních setkání. Jak na tuto možnost zlepšení zapůsobil Covid? Co se změnilo ve strategii franšízora?
3. Co je to advergaming, nástroj pro budování povědomí? Jak by se dal konkrétně využít pro marketingovou komunikaci nabídky franšízových služeb?
student plně odpověděl na otázky.