Bakalářská práce se zabývá vlivem koronavirové krize na českou verzi módního magazínu Elle. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje charakteristice tištěných médií se zaměřením na módní magazíny a inzerci. Dále se práce zabývá dopadem koronavirové krize na tištěná média a spotřebitelské chování čtenářů módních magazínů. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů s cílovou skupinou magazínu Elle a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the Czech version of the fashion magazine Elle. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the characteristics of printed media with a focus on fashion magazines and advertising. Furthermore, the thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the print media and consumer behavior of readers of fashion magazines. The practical part includes qualitative research in the form of individual interviews with the target group of Elle magazine and its findings. The conclusion contains recommendations based on the research results.
Klíčová slova
tištěná média, inzerce, módní magazín, koronavirová krize, spotřebitelské chování
Bakalářská práce se zabývá vlivem koronavirové krize na českou verzi módního magazínu Elle. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje charakteristice tištěných médií se zaměřením na módní magazíny a inzerci. Dále se práce zabývá dopadem koronavirové krize na tištěná média a spotřebitelské chování čtenářů módních magazínů. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů s cílovou skupinou magazínu Elle a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the Czech version of the fashion magazine Elle. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the characteristics of printed media with a focus on fashion magazines and advertising. Furthermore, the thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the print media and consumer behavior of readers of fashion magazines. The practical part includes qualitative research in the form of individual interviews with the target group of Elle magazine and its findings. The conclusion contains recommendations based on the research results.
Klíčová slova
tištěná média, inzerce, módní magazín, koronavirová krize, spotřebitelské chování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti tištěných médií a inzerce.
2. Stanovte cíl bakalářské práce a formulujte výzkumné otázky. V rámci výzkumné metody v podobě kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat a identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti tištěných médií a inzerce.
2. Stanovte cíl bakalářské práce a formulujte výzkumné otázky. V rámci výzkumné metody v podobě kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat a identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. 2014. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM. 293 s. ISBN 9788087500491
JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. 2015. Masová média. 2. přepracované vydání. Praha: Portál. 390 s. ISBN 9788026207436
SAMARA, Timothy. 2016. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Praha: Slovart. 320 s. ISBN 9788075290465
SVĚTLÍK, Jaroslav a kol. 2017. Reklama: teorie, koncepce, modely. Rzeszów: Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě. ISBN: 9788364286711
VEČEŘA, Pavel. 2015. Úvod do dějin tištěných médií. Praha: Grada Publishing, Žurnalistika a komunikace. ISBN 9788024741789
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. 2014. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM. 293 s. ISBN 9788087500491
JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. 2015. Masová média. 2. přepracované vydání. Praha: Portál. 390 s. ISBN 9788026207436
SAMARA, Timothy. 2016. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Praha: Slovart. 320 s. ISBN 9788075290465
SVĚTLÍK, Jaroslav a kol. 2017. Reklama: teorie, koncepce, modely. Rzeszów: Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě. ISBN: 9788364286711
VEČEŘA, Pavel. 2015. Úvod do dějin tištěných médií. Praha: Grada Publishing, Žurnalistika a komunikace. ISBN 9788024741789
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Výsledky zkoumání bakalářské práce nabízí důležitou zpětnou vazbu pro sledovaný časopis. Budou závěry práce nějak využity?
Jak vidíte možné další sledování zvoleného tématu v případné magisterské práci či jiném projektu?
Studentka připraveně zodpověděla všechny položené dotazy.