Bakalářská práce se zabývá generací Z, komunikací vysokých škol v rámci digitálních forem a jejich vzájemným propojením. Teoretická část se věnuje představení generace Z, marketingu vysokých škol, na který navazuje komunikační mix, jehož formy využívají právě i vysoké školy. Dále jsou představeny sociální sítě a webové stránky, které jsou důležité pro provedené výzkumy. Na konci této části je metodika práce, ve které je představený cíl práce, zvolené výzkumy a výzkumné otázky. Praktická část popisuje Fakultu technologickou Univerzity Tomáše Bati a interpretuje získaná data z výzkumu. Na konci práce jsou zodpovězeny výzkumné otázky a sestaveny návrhy a doporučení, které z výzkumů vyplynuly.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with generation Z, communication of universities within digital forms and their interconnection. The theoretical part is devoted to the introduction of the generation Z, the marketing of universities, that is followed by communication mix, which forms are used by universities. Furthermore, social networks and websites that are important for proven research are introduced. At the end of this part is the methodology of the work, in which the aim of the work, selected research and research questions are presented. The practical part describes the Faculty of Technology at Tomas Bata University and interprets the data obtained from the research.In the end of the work, the research questions are answered and suggestions and recommendations that resulted from the research are compiled.
Klíčová slova
Klíčová slova: generace Z, Fakulta technologická, sociální sítě, Facebook, Instagram, TikTok, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Keywords: generation Z, Faculty of Technology, social networks, Facebook, Instagram, TikTok, web pages
Rozsah průvodní práce
61 s. (92 465)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá generací Z, komunikací vysokých škol v rámci digitálních forem a jejich vzájemným propojením. Teoretická část se věnuje představení generace Z, marketingu vysokých škol, na který navazuje komunikační mix, jehož formy využívají právě i vysoké školy. Dále jsou představeny sociální sítě a webové stránky, které jsou důležité pro provedené výzkumy. Na konci této části je metodika práce, ve které je představený cíl práce, zvolené výzkumy a výzkumné otázky. Praktická část popisuje Fakultu technologickou Univerzity Tomáše Bati a interpretuje získaná data z výzkumu. Na konci práce jsou zodpovězeny výzkumné otázky a sestaveny návrhy a doporučení, které z výzkumů vyplynuly.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with generation Z, communication of universities within digital forms and their interconnection. The theoretical part is devoted to the introduction of the generation Z, the marketing of universities, that is followed by communication mix, which forms are used by universities. Furthermore, social networks and websites that are important for proven research are introduced. At the end of this part is the methodology of the work, in which the aim of the work, selected research and research questions are presented. The practical part describes the Faculty of Technology at Tomas Bata University and interprets the data obtained from the research.In the end of the work, the research questions are answered and suggestions and recommendations that resulted from the research are compiled.
Klíčová slova
Klíčová slova: generace Z, Fakulta technologická, sociální sítě, Facebook, Instagram, TikTok, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Keywords: generation Z, Faculty of Technology, social networks, Facebook, Instagram, TikTok, web pages
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblastigenerace Z a marketingu na sociálních sítí.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě focus group a komparativní analýzy. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblastigenerace Z a marketingu na sociálních sítí.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě focus group a komparativní analýzy. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
ATWATER, Phyllis. 2005. Nejen indigové děti: Nová generace dětí a vzestup pátého světa. Praha: PRAGMA, ISBN 978-80-7349-071-3
BEDNÁŘ, Vojtěch. 2011. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, a.s. ISBN 978-80-251-3320-0
JANOUCH, Viktor. 2011. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, a.s., ISBN 978-80-251-3402-3
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-084-2
VAN DEN BERG, Monika. 2020. Jak se vzájemně chápat: Generace X, Y, Z. Praha: Grada Publishing, a.s., ISBN 978-80-271-1590-7
Seznam doporučené literatury
ATWATER, Phyllis. 2005. Nejen indigové děti: Nová generace dětí a vzestup pátého světa. Praha: PRAGMA, ISBN 978-80-7349-071-3
BEDNÁŘ, Vojtěch. 2011. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, a.s. ISBN 978-80-251-3320-0
JANOUCH, Viktor. 2011. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, a.s., ISBN 978-80-251-3402-3
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-084-2
VAN DEN BERG, Monika. 2020. Jak se vzájemně chápat: Generace X, Y, Z. Praha: Grada Publishing, a.s., ISBN 978-80-271-1590-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítalal studentku u Stáních závěrečných zkoušek.
Studentka komisi představila sovji práci.
Otázky oponenta:
"Podľa akého kľúča bola F4, ktorá nemá svoj Instagram pridelená "vysoká aktivita"? (tab.3). Tieto kritériá/ stupnica k vyhodnoteniu chýbajú celkovo.
"Čo si myslíte o komunikáciu s uchádzačmi formou podcastov?
Studentka připraveně odpověděla na položené otázky.