Téma bakalářské práce je marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph. Cílem této práce je poukázat na možná úskalí v tvorbě marketingového komunikačního mixu, obzvláště v prezentaci směrem k veřejnosti.
Teoretická část této práce vymezuje pojmy jako kulturní a kreativní průmysly, které neodmyslitelně patří k Telegraphu. Praktická část se již zabývá charakteristikou projektu, analýzou komunikačního mixu a vyhodnocením dotazníku. Na základě provedených analýz bude již navrženo zlepšení marketingová komunikace.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor's thesis is the marketing communication of the coworking center of the multi-genre project Telegraph. The aim of this work is to point out possible pitfalls
in creating a marketing communication mix, especially in the presentation to the public.
The theoretical part of this work defines concepts such as cultural and creative industries, which are an integral part of the Telegraph. The practical part already takes into account the characteristics of the project, the analysis of the communication mix and the evaluation
of the qualitative questionnaire. Based on the performed analyzes, improvements
in marketing communication will already be proposed.
communication mix, services marketing, creativity, creative industries, creative Olomouc city, coworking
Rozsah průvodní práce
67 s. (105 249 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Téma bakalářské práce je marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph. Cílem této práce je poukázat na možná úskalí v tvorbě marketingového komunikačního mixu, obzvláště v prezentaci směrem k veřejnosti.
Teoretická část této práce vymezuje pojmy jako kulturní a kreativní průmysly, které neodmyslitelně patří k Telegraphu. Praktická část se již zabývá charakteristikou projektu, analýzou komunikačního mixu a vyhodnocením dotazníku. Na základě provedených analýz bude již navrženo zlepšení marketingová komunikace.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor's thesis is the marketing communication of the coworking center of the multi-genre project Telegraph. The aim of this work is to point out possible pitfalls
in creating a marketing communication mix, especially in the presentation to the public.
The theoretical part of this work defines concepts such as cultural and creative industries, which are an integral part of the Telegraph. The practical part already takes into account the characteristics of the project, the analysis of the communication mix and the evaluation
of the qualitative questionnaire. Based on the performed analyzes, improvements
in marketing communication will already be proposed.
communication mix, services marketing, creativity, creative industries, creative Olomouc city, coworking
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východista k danému tématu. Pozornost věnujte kulturním a kreativním průmyslům a komunikačnímu mixu.
2. Stanovte cíle, metody a určete výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte nabídku coworkingového centra Telegraph a analyzujte současnou marketingovou komunikaci se zaměřením na komunikační mix.
4. Proveďte výzkumná šetření dle zvolených metod.
5. Na základě teoretických poznatků a výsledků z analýz vyhodnoťte doporučení a zodpovězte na výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východista k danému tématu. Pozornost věnujte kulturním a kreativním průmyslům a komunikačnímu mixu.
2. Stanovte cíle, metody a určete výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte nabídku coworkingového centra Telegraph a analyzujte současnou marketingovou komunikaci se zaměřením na komunikační mix.
4. Proveďte výzkumná šetření dle zvolených metod.
5. Na základě teoretických poznatků a výsledků z analýz vyhodnoťte doporučení a zodpovězte na výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
CIKÁNEK, Martin, 2013. Kreativní průmysly: příležitost pro novou ekonomiku II. Nové, rozšířené vydání. Praha: Institut umění. ISBN 978-80-7008-274-4.
PALAŠČÁK, Radek, BILÍK, Petr, a kol., 2017. Kulturní a kreativní průmysly na Olomoucku. 1. vydání. Olomouc. ISBN 978-80-244-5254-8
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšíření vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037
JOHNOVÁ, Radka, 2008. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2008. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0
ŽÁKOVÁ, Eva, BEDNÁŘ, Pavel a kolektiv, 2015. Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR. Vymezení, kvantitativní mapování a strategické dokumenty. I. svazek. 1. vydání. Praha: Institut umění - Divadelní ústav. 297 s. ISBN 978-80-7008-332-1
Seznam doporučené literatury
CIKÁNEK, Martin, 2013. Kreativní průmysly: příležitost pro novou ekonomiku II. Nové, rozšířené vydání. Praha: Institut umění. ISBN 978-80-7008-274-4.
PALAŠČÁK, Radek, BILÍK, Petr, a kol., 2017. Kulturní a kreativní průmysly na Olomoucku. 1. vydání. Olomouc. ISBN 978-80-244-5254-8
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšíření vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037
JOHNOVÁ, Radka, 2008. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2008. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0
ŽÁKOVÁ, Eva, BEDNÁŘ, Pavel a kolektiv, 2015. Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR. Vymezení, kvantitativní mapování a strategické dokumenty. I. svazek. 1. vydání. Praha: Institut umění - Divadelní ústav. 297 s. ISBN 978-80-7008-332-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Navrhněte prosím, jak efektivně seznámit širokou veřejnost s konceptem coworkingu a sdílených kanceláří?
" Jakou kombinaci nástrojů marketingové komunikace doporučujete centru využívat v době po pandemii virové nemoci covid-19? Budou se zvolené nástroje něčím odlišovat od stávajících?
" Jak může centrum Telegraph zefektivnit své PR aktivity? Uveďte konkrétní příklady.
Studentka plně odpověděla na otázky.