Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit vliv využívání Facebooku a Instagramu v aktuální marketingové komunikaci.
V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy sociální sítě, její historie a principy, marketingová komunikace, značka, její tvorba a budování.
Praktická část se věnuje analýze komunikace konkrétní společnosti na sociálních sítích, její vliv na budování povědomí o značce.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the topic of brand building in the environment of social networks. Its main goal is to find out the influence of using Facebook and Instagram in current marketing communication.
The theoretical part of the thesis characterizes the concepts of social networks, its history and principles, marketing communication, brand, its creation and building.
The practical part deals with the analysis of the communication of a particular company on social networks, its impact on brand building and brand awareness.
Klíčová slova
marketingová komunikace, značka, budování značky, sociální síť, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, brand, brand building, social network, Facebook, Instagram
Rozsah průvodní práce
68 s. (79 051 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit vliv využívání Facebooku a Instagramu v aktuální marketingové komunikaci.
V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy sociální sítě, její historie a principy, marketingová komunikace, značka, její tvorba a budování.
Praktická část se věnuje analýze komunikace konkrétní společnosti na sociálních sítích, její vliv na budování povědomí o značce.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the topic of brand building in the environment of social networks. Its main goal is to find out the influence of using Facebook and Instagram in current marketing communication.
The theoretical part of the thesis characterizes the concepts of social networks, its history and principles, marketing communication, brand, its creation and building.
The practical part deals with the analysis of the communication of a particular company on social networks, its impact on brand building and brand awareness.
Klíčová slova
marketingová komunikace, značka, budování značky, sociální síť, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, brand, brand building, social network, Facebook, Instagram
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Formulujte výzkumné otázky a cíl práce.
3. Zpracujte analýzu současného stavu komunikace vybrané značky na sociálních sítích. Formulujte silné a slabé stránky této komunikace.
4. Realizujte výzkumné šetření a zjistěte, jak má komunikace vybrané značky vliv na povědomí o značce. Analyzujte zjištěná data.
5. Analyzujte zjištěná data, formulujte závěry a doporučení pro budování komunikace na sociálních sítích a zvýšení povědomí o značce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Formulujte výzkumné otázky a cíl práce.
3. Zpracujte analýzu současného stavu komunikace vybrané značky na sociálních sítích. Formulujte silné a slabé stránky této komunikace.
4. Realizujte výzkumné šetření a zjistěte, jak má komunikace vybrané značky vliv na povědomí o značce. Analyzujte zjištěná data.
5. Analyzujte zjištěná data, formulujte závěry a doporučení pro budování komunikace na sociálních sítích a zvýšení povědomí o značce.
Seznam doporučené literatury
LOSEKOOT, Michelle a Eliška Vyhnálková. 2019. #Jak na sítě. 1. vydání. Praha: Jan Melvil publishing. ISBN 978-80-755-5084-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr Weinlich. 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
MCDONALD, Jason. 2017. Social media marketing workbook: how to use social media for business. San Bernandino, CA: JM Internet Group. ISBN 978-153959814-5.
WALTER, E. a J. GIOGLIO. 2014. The power of visual storytelling: how to use
visuals, videos, and Social Media to Market Your Brand. New York: McGrow-Hill Education. ISBN 978-0-07-182393-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2018. Marketing – cesta k trhu. 4. upravené vydání. Praha: Vysoká škola podnikání a práva. ISBN 978-80-86847-81-8
Seznam doporučené literatury
LOSEKOOT, Michelle a Eliška Vyhnálková. 2019. #Jak na sítě. 1. vydání. Praha: Jan Melvil publishing. ISBN 978-80-755-5084-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr Weinlich. 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
MCDONALD, Jason. 2017. Social media marketing workbook: how to use social media for business. San Bernandino, CA: JM Internet Group. ISBN 978-153959814-5.
WALTER, E. a J. GIOGLIO. 2014. The power of visual storytelling: how to use
visuals, videos, and Social Media to Market Your Brand. New York: McGrow-Hill Education. ISBN 978-0-07-182393-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2018. Marketing – cesta k trhu. 4. upravené vydání. Praha: Vysoká škola podnikání a práva. ISBN 978-80-86847-81-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jaké jsou bariéry růstu sledované značky?
Byla by firma schopná uspokojit zvýšenou poptávku?
Jak se na sociálních sítích prezentuje regionální konkurence?
Student plně odpověděl na otázky.