Bakalářská práce řeší pohled na marketingovou komunikaci webového portálu se
společenským přesahem. Zaměřuje se zejména na to, jak projekt komunikuje z pohledu
obsahového. Analyzuje stávající stav webového prostředí a opírá se o představené teoretické
základy. V praktické části se věnuje především obsahové analýze a analýze klíčových slov.
Následně doporučuje změny, které by měly mít dopad na lepší komunikaci s cílovým
publikem a zvýšení návštěvnosti portálu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the view of the marketing communication of a web portal
with a social overlap. It focuses mainly on how the project communicates from the content
point of view. It analyzes the current state of the web environment and is grounded on the
presented theoretical foundations. The practical part deals mainly with content and keyword
analysis. Subsequently, it recommends changes that should have an impact on better
communication with the target audience and increase attendance of the web portal.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, SWOT analýza, obsahový audit, sociální podnikání.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, SWOT analysis, content audit, social
entrepreneurship.
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce řeší pohled na marketingovou komunikaci webového portálu se
společenským přesahem. Zaměřuje se zejména na to, jak projekt komunikuje z pohledu
obsahového. Analyzuje stávající stav webového prostředí a opírá se o představené teoretické
základy. V praktické části se věnuje především obsahové analýze a analýze klíčových slov.
Následně doporučuje změny, které by měly mít dopad na lepší komunikaci s cílovým
publikem a zvýšení návštěvnosti portálu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the view of the marketing communication of a web portal
with a social overlap. It focuses mainly on how the project communicates from the content
point of view. It analyzes the current state of the web environment and is grounded on the
presented theoretical foundations. The practical part deals mainly with content and keyword
analysis. Subsequently, it recommends changes that should have an impact on better
communication with the target audience and increase attendance of the web portal.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, SWOT analýza, obsahový audit, sociální podnikání.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, SWOT analysis, content audit, social
entrepreneurship.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
Proveďte obsahovou analýzu a další vhodné analýzy.
Zpracujte výsledky analýz, výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
Proveďte obsahovou analýzu a další vhodné analýzy.
Zpracujte výsledky analýz, výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. 3. vydání Brno: Computer Press, a.s., ISBN 978-80-251-3432-0.
KUCHAŘ, Vladimír. 2012. Medonosný marketing. 1. vydání Brno: BizBooks, ISBN 978-80-265-0024-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing - cesta k trhu. 1. vydání Plzeň: Aleš Čeněk s.r.o., ISBN 80-86898-48-2.
ŘEZÁČ, Jan. 2014. Web ostrý jako břitva. 1. vydání Jihlava: Baroque Partners s.r.o., ISBN 978-80-87923-01-6.
ŘEZNÍČEK, Josef, PROCHÁZKA, Tomáš. 2014. Obsahový marketing. 1. vydání Brno: Albatros Media a.s., ISBN 978-80-251-4152-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. 3. vydání Brno: Computer Press, a.s., ISBN 978-80-251-3432-0.
KUCHAŘ, Vladimír. 2012. Medonosný marketing. 1. vydání Brno: BizBooks, ISBN 978-80-265-0024-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing - cesta k trhu. 1. vydání Plzeň: Aleš Čeněk s.r.o., ISBN 80-86898-48-2.
ŘEZÁČ, Jan. 2014. Web ostrý jako břitva. 1. vydání Jihlava: Baroque Partners s.r.o., ISBN 978-80-87923-01-6.
ŘEZNÍČEK, Josef, PROCHÁZKA, Tomáš. 2014. Obsahový marketing. 1. vydání Brno: Albatros Media a.s., ISBN 978-80-251-4152-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Zvažují se i jiné formáty, např. video?
Byli by vhodnou cílovou skupinou HR manažeři firem?
Bylo někdy zkoumáno vnímání loga ISP 21, tj. zda publikum chápe, co zkratka a číslovka znamenají?
Student plně odpověděl na otázky