Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností Xella CZ, s.r.o. v rámci jejího komunikačního mixu. Ta je vytvořena na základě kvantitativního výzkumu, který je základní výzkumnou metodou. Cílem praktické části je zodpovědět výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis is the analysis of new forms of marketing communication used by the company Xella CZ, s.r.o. The bachelor thesis consists of two parts. The first part deals with the theory of marketing communications and there is a comprehensive search of concepts related to marketing, communication, and its new forms. The second, practical part of the study, offers the application of new forms of communication used by Xella CZ, s.r.o. within its communication mix. It is created on the basis of quantitative research, which is the basic research method. The aim of the practical part is to answer research questions.
Klíčová slova
marketing, komunikace, nové formy komunikace, digitální komunikace, marketingový mix, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, new forms of communication, digital
communication, marketing mix, communication mix
Rozsah průvodní práce
62 s. (87 829 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností Xella CZ, s.r.o. v rámci jejího komunikačního mixu. Ta je vytvořena na základě kvantitativního výzkumu, který je základní výzkumnou metodou. Cílem praktické části je zodpovědět výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis is the analysis of new forms of marketing communication used by the company Xella CZ, s.r.o. The bachelor thesis consists of two parts. The first part deals with the theory of marketing communications and there is a comprehensive search of concepts related to marketing, communication, and its new forms. The second, practical part of the study, offers the application of new forms of communication used by Xella CZ, s.r.o. within its communication mix. It is created on the basis of quantitative research, which is the basic research method. The aim of the practical part is to answer research questions.
Klíčová slova
marketing, komunikace, nové formy komunikace, digitální komunikace, marketingový mix, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, new forms of communication, digital
communication, marketing mix, communication mix
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na specifika nových forem komunikace, pozornost věnujte trendům a možnostem analýzy efektivity jednotlivých online nástrojů.
2. Stanovte cíle, metody a určete výzkumné otázky bakalářské práce.
3. Charakterizujte společnost Xella CZ s.r.o., analyzujte její nové formy komunikace s ohledem na komunikační mix.
4. Proveďte výzkumná šetření dle zvolených metod.
5. Na základě získaných dat zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a případně stanovte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na specifika nových forem komunikace, pozornost věnujte trendům a možnostem analýzy efektivity jednotlivých online nástrojů.
2. Stanovte cíle, metody a určete výzkumné otázky bakalářské práce.
3. Charakterizujte společnost Xella CZ s.r.o., analyzujte její nové formy komunikace s ohledem na komunikační mix.
4. Proveďte výzkumná šetření dle zvolených metod.
5. Na základě získaných dat zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a případně stanovte doporučení.
Seznam doporučené literatury
KINGSNORTH, Simon. 2019. Digital marketing strategy. 2. vydání. Londýn: Kogan Page. ISBN-13: 978-0749484224
LOSEKOOT, Michelle a Eliška Vyhnálková. 2019. #Jak na sítě. 1. vydání. Praha: Jan Melvil publishing. ISBN 978-80-755-5084-2
ŘEZÁČ, Jan. 2014. Web ostrý jako břitva. 1. vydání. Jihlava: BAROQUE PARTNERS. ISBN 978-80-87923-01-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2018. Marketing – cesta k trhu. 4. upravené vydání. Praha: Vysoká škola podnikání a práva. ISBN 978-80-86847-81-8 YOUNG, Miles. 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. 1. vydání Praha: Svojtka & Co. ISBN 978-80-256-2159-2
ZAMAZALOVÁ, Marcela. 2019. Marketing obchodní firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2049-4
Seznam doporučené literatury
KINGSNORTH, Simon. 2019. Digital marketing strategy. 2. vydání. Londýn: Kogan Page. ISBN-13: 978-0749484224
LOSEKOOT, Michelle a Eliška Vyhnálková. 2019. #Jak na sítě. 1. vydání. Praha: Jan Melvil publishing. ISBN 978-80-755-5084-2
ŘEZÁČ, Jan. 2014. Web ostrý jako břitva. 1. vydání. Jihlava: BAROQUE PARTNERS. ISBN 978-80-87923-01-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2018. Marketing – cesta k trhu. 4. upravené vydání. Praha: Vysoká škola podnikání a práva. ISBN 978-80-86847-81-8 YOUNG, Miles. 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. 1. vydání Praha: Svojtka & Co. ISBN 978-80-256-2159-2
ZAMAZALOVÁ, Marcela. 2019. Marketing obchodní firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2049-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedakyně komise přivítala studenta na Státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/ práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Jaký je konkrétní zdroj 186 respondentů vzhledem k různým způsobům šíření dotazníku?
2. Na str. 41 uvádíte, že výrobek Ytong zná pouze 14,5 %, o stránku dál uvádíte, že je to 100
%, tedy 186 respondentů. Jak je tomu tedy?
Student připraveně reagoval na položené otázky.
3. Pravidelný zákazník je zavádějící pojem (str. 48). Je to B2B firma, která je pravidelným
zákazníkem nebo je to B2C zákazník nakupující ve stavebninách a hobby-marketech? Patrně
myslíte první, nicméně dle mého údaj může být zkreslen nepochopením respondentů.
Student měl odpovědi připraveny k obhajobě.