První část diplomové práce bude věnována zhodnocení teoretických poznatků pro lepší pochopení problematiky nového marketingu, bude popsán elektronický marketing, marketingové nástroje Internetu, internetové obchodování a cestovní ruch. Rovněž uvedu základní charakteristiku a strukturu projektu. V další části diplomové práce bude provedena analýza stávajícího procesu objednávání a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz, s cílem odhalit případné nedostatky a nejvýznamnější problémy v průběhu procesu objednávání a rezervací. Na provedené analýze bude navazovat projekt zavedení on-line objednávání a rezervací ubytování.
Anotace v angličtině
In the first part of work engage evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to problems of new marketing, I describe electronic marketing, marketing instrument of Internet, Internet´s business and travel movement. I introduce the basic characterization an structure of the project too. In the next part of my diploma work I analyse present process of the ordering and reserving of the accommodate in the travelling agency Ubytováni.cz, with a target to disclose of eventual emperfections and the most meaningful problems of this process of the ordering and reserving. On the basis of my realized analysis I´ll make a project of the establish on-line ordering and reserving of accommodate.
Klíčová slova
Marketing, elektronický marketing, CRM, vztahový marketing, on-line marketing, e-business, e-commerce, mobilní marketing, obchodní modely, cestovní ruch, projekt
Klíčová slova v angličtině
Marketing, electronic marketing, CRM, marketing of relation, online marketing, e-business, e-commerce, mobil marketing, business models, travel movement, project
Rozsah průvodní práce
92 s., 9 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
První část diplomové práce bude věnována zhodnocení teoretických poznatků pro lepší pochopení problematiky nového marketingu, bude popsán elektronický marketing, marketingové nástroje Internetu, internetové obchodování a cestovní ruch. Rovněž uvedu základní charakteristiku a strukturu projektu. V další části diplomové práce bude provedena analýza stávajícího procesu objednávání a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz, s cílem odhalit případné nedostatky a nejvýznamnější problémy v průběhu procesu objednávání a rezervací. Na provedené analýze bude navazovat projekt zavedení on-line objednávání a rezervací ubytování.
Anotace v angličtině
In the first part of work engage evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to problems of new marketing, I describe electronic marketing, marketing instrument of Internet, Internet´s business and travel movement. I introduce the basic characterization an structure of the project too. In the next part of my diploma work I analyse present process of the ordering and reserving of the accommodate in the travelling agency Ubytováni.cz, with a target to disclose of eventual emperfections and the most meaningful problems of this process of the ordering and reserving. On the basis of my realized analysis I´ll make a project of the establish on-line ordering and reserving of accommodate.
Klíčová slova
Marketing, elektronický marketing, CRM, vztahový marketing, on-line marketing, e-business, e-commerce, mobilní marketing, obchodní modely, cestovní ruch, projekt
Klíčová slova v angličtině
Marketing, electronic marketing, CRM, marketing of relation, online marketing, e-business, e-commerce, mobil marketing, business models, travel movement, project
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum dostupné monografické a seriálové literatury zabývající se problematikou nového marketingu, cestovního ruchu a projektového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav objednávání a rezervace ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro zvýšení efektivnosti a rychlosti modelu objednávání a rezervace ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz.
Vypracujte projekt zavedení online objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum dostupné monografické a seriálové literatury zabývající se problematikou nového marketingu, cestovního ruchu a projektového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav objednávání a rezervace ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro zvýšení efektivnosti a rychlosti modelu objednávání a rezervace ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz.
Vypracujte projekt zavedení online objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 7. vydání, 855 s. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[2]KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání,733 s. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3]SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART E. W. Marketing očima světových marketing manažerů.608 s. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
[4]STUCHLÍK, P. Marketing na Internetu. 1. vydání, 247 s. Praha:Grada Publishing, 2000. ISBN 8071699578.
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 7. vydání, 855 s. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[2]KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání,733 s. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3]SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART E. W. Marketing očima světových marketing manažerů.608 s. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
[4]STUCHLÍK, P. Marketing na Internetu. 1. vydání, 247 s. Praha:Grada Publishing, 2000. ISBN 8071699578.