Následující diplomová práce, nesoucí název Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující nejen současný stav ve společnosti SWS, a.s., ale zejména možnosti jeho zdokonalení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nového marketingu a brandingu. Vrcholem celé práce je projekt, vycházející zejména ze zjištěných nedostatků současného stavu.
Anotace v angličtině
Next diploma work, which is called as Inovation Project for popularization and saleability rise of the computer brand ERGO of company SWS, a.s., is parted to two elementary parts. First part forms a theoretical basis for the second part, which describes not only the present state of the company SWS, a.s., but especially potentialities of improvement. The theoretical part is centred on problems of new marketing and branding. Summit of the whole diploma work is the project, which results from the ascertained deficiencies of the present state.
Následující diplomová práce, nesoucí název Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující nejen současný stav ve společnosti SWS, a.s., ale zejména možnosti jeho zdokonalení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nového marketingu a brandingu. Vrcholem celé práce je projekt, vycházející zejména ze zjištěných nedostatků současného stavu.
Anotace v angličtině
Next diploma work, which is called as Inovation Project for popularization and saleability rise of the computer brand ERGO of company SWS, a.s., is parted to two elementary parts. First part forms a theoretical basis for the second part, which describes not only the present state of the company SWS, a.s., but especially potentialities of improvement. The theoretical part is centred on problems of new marketing and branding. Summit of the whole diploma work is the project, which results from the ascertained deficiencies of the present state.
Proveďte literární průzkum o přínosech nového marketingu a úspěšného brandingu a na jeho základě formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace vybraných metod nového marketingu a brandingu počítačů ERGO ve společnosti SWS, a.s.
Syntetizujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO ve společnosti SWS, a.s.
Vypracujte projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum o přínosech nového marketingu a úspěšného brandingu a na jeho základě formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace vybraných metod nového marketingu a brandingu počítačů ERGO ve společnosti SWS, a.s.
Syntetizujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO ve společnosti SWS, a.s.
Vypracujte projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, D. A. Brand building. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] DELL, M., FREDMANOVÁ, C. Přímo od Dellu. Praha: Management Press, 2000. 186 s. ISBN 80-7261-024-4.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, D. A. Brand building. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] DELL, M., FREDMANOVÁ, C. Přímo od Dellu. Praha: Management Press, 2000. 186 s. ISBN 80-7261-024-4.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.