Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projetu marketingového plánu společnosti Media-servis s.r.o., Zákaznické centrum. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Dále teoretická část pojednává o marketingu služeb, direct marketingu a telemarketingu.
Druhá praktická část, je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zamě-řena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákla-dové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost.
Klíčová slova: marketing, marketingové plánování, marketingový plán, marketing služeb, SWOT analýza, direct marketing
Anotace v angličtině
This diploma work is focused on preparation project of marketing plan of company Media-servis s.r.o., Customer´s centre. In its first theoretical part there are theoretical informati-ons about marketing, markeiting planning. Other informations are about markeing of servi-ces, telemarketing and direct marketing.
The second part is practical and it is divided into a situation study and a project. The si-tuation study is concentrated on all facts and realisties that can influence plan´s putting together and realization. There are marketing objects and ways of marketing strategy and action programmes in the beginning of project part. Control recomendation of propose plan is in the end of work and the project is put load and risk analysis to the test including pre-senting of possible benefit for looking on the company.
marketing, marketing planning, marketing plan, marketing of services, SWOT analysis, direct marketing
Rozsah průvodní práce
119 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projetu marketingového plánu společnosti Media-servis s.r.o., Zákaznické centrum. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Dále teoretická část pojednává o marketingu služeb, direct marketingu a telemarketingu.
Druhá praktická část, je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zamě-řena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákla-dové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost.
Klíčová slova: marketing, marketingové plánování, marketingový plán, marketing služeb, SWOT analýza, direct marketing
Anotace v angličtině
This diploma work is focused on preparation project of marketing plan of company Media-servis s.r.o., Customer´s centre. In its first theoretical part there are theoretical informati-ons about marketing, markeiting planning. Other informations are about markeing of servi-ces, telemarketing and direct marketing.
The second part is practical and it is divided into a situation study and a project. The si-tuation study is concentrated on all facts and realisties that can influence plan´s putting together and realization. There are marketing objects and ways of marketing strategy and action programmes in the beginning of project part. Control recomendation of propose plan is in the end of work and the project is put load and risk analysis to the test including pre-senting of possible benefit for looking on the company.
marketing, marketing planning, marketing plan, marketing of services, SWOT analysis, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k marketingovému plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánu na základě využití teoretických poznatků.
Proveďte analýzy a na základě jejich výsledků identifikujte cíle marketingového plánu a způsoby dosažení tohoto plánu.
Navrhněte marketingový plán, zhodnoťte možná rizika související s aplikací plánu do práce, včetně posouzení nákladů a přínosů pro společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k marketingovému plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánu na základě využití teoretických poznatků.
Proveďte analýzy a na základě jejich výsledků identifikujte cíle marketingového plánu a způsoby dosažení tohoto plánu.
Navrhněte marketingový plán, zhodnoťte možná rizika související s aplikací plánu do práce, včetně posouzení nákladů a přínosů pro společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. ( dotisk ) Praha : Management Press, s. r. o., 2006. 258 s. ISBN 80-72610-10-4.
MEFFERT, Heribert. Marketing - management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 1996. 551 s. ISBN 80-71693-29-4.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 1999. 117s. ISBN 80-71695-42-4.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2.rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada Publishing a. s., 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-9022-354-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. ( dotisk ) Praha : Management Press, s. r. o., 2006. 258 s. ISBN 80-72610-10-4.
MEFFERT, Heribert. Marketing - management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 1996. 551 s. ISBN 80-71693-29-4.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 1999. 117s. ISBN 80-71695-42-4.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2.rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada Publishing a. s., 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-9022-354-0.