Cílem této diplomové práce je vytvořit program pro návštěvníky Barum rally Zlín. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu a podává přehled o historii rally soutěže ve Zlíně od jejích počátků až do dnešních dní. Praktická část zahrnuje analýzu součastného stavu možností návštěvníků Barum rally a analýzu příležitostí Barum rally. Dále podává přehled o možnostech ubytování, stravování a cestování v turistické destinaci Zlín a okolí. Na základě těchto poznatků byly navrhnuty Programy pro návštěvníky Barum rally. Programy byly rozčleněny podle oblastí cestovního ruchu a navrhnut způsob podpory a propagace. Na závěr byla zpracována riziková a nákladová analýza projektu.
Anotace v angličtině
The purpose of this graduation theses is to create programme for visitorors of Barum rally Zlin. Theoretic part generally deals with turist trade marketing and keeps roundup about history of rally event in Zlin from its begining until nowadays. Practical part covers analysis actual possibilities for visitors of Barum rally and analysis of Barum rally opportunities. Further it summarises chances of accommodations, boarding and travelling in Zlin tourist district and its surroundings. On the basis of these findings Programs for visitors of Barum rally is suggested. Programs is divided according to areas of tourism and a way of support and publicity is suggested. Risk and cost analysis is elaborated in conclusion of the project.
Klíčová slova
Barum rally Zlín, turista, návštěvník, cestovní ruch, atraktivita cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
Barum rally Zlin, tourist, visitor, tourism, attractives of tourism
Rozsah průvodní práce
104
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit program pro návštěvníky Barum rally Zlín. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu a podává přehled o historii rally soutěže ve Zlíně od jejích počátků až do dnešních dní. Praktická část zahrnuje analýzu součastného stavu možností návštěvníků Barum rally a analýzu příležitostí Barum rally. Dále podává přehled o možnostech ubytování, stravování a cestování v turistické destinaci Zlín a okolí. Na základě těchto poznatků byly navrhnuty Programy pro návštěvníky Barum rally. Programy byly rozčleněny podle oblastí cestovního ruchu a navrhnut způsob podpory a propagace. Na závěr byla zpracována riziková a nákladová analýza projektu.
Anotace v angličtině
The purpose of this graduation theses is to create programme for visitorors of Barum rally Zlin. Theoretic part generally deals with turist trade marketing and keeps roundup about history of rally event in Zlin from its begining until nowadays. Practical part covers analysis actual possibilities for visitors of Barum rally and analysis of Barum rally opportunities. Further it summarises chances of accommodations, boarding and travelling in Zlin tourist district and its surroundings. On the basis of these findings Programs for visitors of Barum rally is suggested. Programs is divided according to areas of tourism and a way of support and publicity is suggested. Risk and cost analysis is elaborated in conclusion of the project.
Klíčová slova
Barum rally Zlín, turista, návštěvník, cestovní ruch, atraktivita cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
Barum rally Zlin, tourist, visitor, tourism, attractives of tourism
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k marketingu cestovního ruchu a historii Barum rally.
II. Praktická část
Analyzujte současnou nabídku programu pro návštěvníky Barum rally.
Zpracujte projekt přípravy programu pro návštěvníky Barum rally.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k marketingu cestovního ruchu a historii Barum rally.
II. Praktická část
Analyzujte současnou nabídku programu pro návštěvníky Barum rally.
Zpracujte projekt přípravy programu pro návštěvníky Barum rally.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. vydání. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-247-0016-6.
[2] JANEČKOVÁ. L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[3] FORET, M., FORETIVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
[4] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.
[5] KOZÁK, V., NOVÁK, L. Ekonomické dopady Barum rally Zlín 13. {-} 15. 9. 2002. Zlín 2003-02-20.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. vydání. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-247-0016-6.
[2] JANEČKOVÁ. L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[3] FORET, M., FORETIVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
[4] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.
[5] KOZÁK, V., NOVÁK, L. Ekonomické dopady Barum rally Zlín 13. {-} 15. 9. 2002. Zlín 2003-02-20.