Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu zahrnuje teoretické poznatky, převážně z oblasti cestovního ruchu, marketingu a marketingu cestovního ruchu. Tyto poznatky se staly východisky pro praktickou část, která se skládá ze situační analýzy města Ostravy, SWOT analýzy, návrhu strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu a konkrétního projektu na podporu rozvoje. Ten se zabývá uplatněním a zavedením ostravské návštěvnické karty City Card Ostrava.
Anotace v angličtině
The development strategy of the city of Ostrava in tourism branch includes theoretical pieces of knowledge, mainly from these areas: tourism, marketing and tourism marketing. These pieces of knowledge became resources of the practical part of thesis, which consists of Situation analysis of the city of Ostrava, SWOT analysis, the suggestion of development strategy in tourism branch and the concrete project that supports the city development. This project deals with introduction and implementation of Ostrava's City Card.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, SWOT analýza, strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu, návštěvnická karta
Klíčová slova v angličtině
tourism, tourism marketing, SWOT analysis, strategy of tourism development, tourist city card
Rozsah průvodní práce
99 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu zahrnuje teoretické poznatky, převážně z oblasti cestovního ruchu, marketingu a marketingu cestovního ruchu. Tyto poznatky se staly východisky pro praktickou část, která se skládá ze situační analýzy města Ostravy, SWOT analýzy, návrhu strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu a konkrétního projektu na podporu rozvoje. Ten se zabývá uplatněním a zavedením ostravské návštěvnické karty City Card Ostrava.
Anotace v angličtině
The development strategy of the city of Ostrava in tourism branch includes theoretical pieces of knowledge, mainly from these areas: tourism, marketing and tourism marketing. These pieces of knowledge became resources of the practical part of thesis, which consists of Situation analysis of the city of Ostrava, SWOT analysis, the suggestion of development strategy in tourism branch and the concrete project that supports the city development. This project deals with introduction and implementation of Ostrava's City Card.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, SWOT analýza, strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu, návštěvnická karta
Klíčová slova v angličtině
tourism, tourism marketing, SWOT analysis, strategy of tourism development, tourist city card
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Uveďte teoretická východiska využitelná ve strategii rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného stavu rozvoje cestovního ruchu v městě Ostrava.
Navrhněte strategii rozvoje města Ostravy v oblasti cestovního ruchu.
Zpracujte projekt vyplývající ze strategie rozvoje statutárního města Ostravy.
Zhodnoťte přínosy a rizika vybraného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Uveďte teoretická východiska využitelná ve strategii rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného stavu rozvoje cestovního ruchu v městě Ostrava.
Navrhněte strategii rozvoje města Ostravy v oblasti cestovního ruchu.
Zpracujte projekt vyplývající ze strategie rozvoje statutárního města Ostravy.
Zhodnoťte přínosy a rizika vybraného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10.rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
KOLEKTIV AUTORŮ. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 447 s. ISBN 80-86473-80-5.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10.rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
KOLEKTIV AUTORŮ. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 447 s. ISBN 80-86473-80-5.