Cílem práce je vytvořit marketingový plán Samohýl Auto, a. s. Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodno-cen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací a možné přínosy pro firmu Samohýl Auto, a. s. Zlín.
Anotace v angličtině
Objektive of this master thesis is creating marketing plan of the copany Samohýl Auto, a. s. Zlín. In theoretical part, there are elaboratet peaces of knowledge of marketing planning and creation of marketing plan from available literary sources. In practical part, the analysis is made, than current marketing plan is evaluated, marketing objectives are identificated and way of thein reaching is proposed. Then expected costs, possible business risks con-nected with realisation and possible benefits for the company Samohýl Auto, a.s . are con-sidered.
Klíčová slova
Marketingové plánování, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
Marketing planning, marketing plan
Rozsah průvodní práce
81 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je vytvořit marketingový plán Samohýl Auto, a. s. Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodno-cen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací a možné přínosy pro firmu Samohýl Auto, a. s. Zlín.
Anotace v angličtině
Objektive of this master thesis is creating marketing plan of the copany Samohýl Auto, a. s. Zlín. In theoretical part, there are elaboratet peaces of knowledge of marketing planning and creation of marketing plan from available literary sources. In practical part, the analysis is made, than current marketing plan is evaluated, marketing objectives are identificated and way of thein reaching is proposed. Then expected costs, possible business risks con-nected with realisation and possible benefits for the company Samohýl Auto, a.s . are con-sidered.
Klíčová slova
Marketingové plánování, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
Marketing planning, marketing plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové strategie a marketingového plánu.
Určete hlavní cíle diplomové práce.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového plánování ve firmě Samohýl auto, a.s. Zlín.
Na základě analýzy zpracujte projekt marketingového plánu této firmy.
[1] ALSBURY, A., JAY, R. Marketing to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. 279s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický management. Praha:Grada Publishing, 2000. 150s. ISBN 80-7169-996-9.
[3] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2000. 719s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, A., JAY, R. Marketing to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. 279s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický management. Praha:Grada Publishing, 2000. 150s. ISBN 80-7169-996-9.
[3] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2000. 719s. ISBN 80-247-0016-6.