Cílem mé bakalářské práce je analýza webových stránek zaměřených na děti. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních výzkumů a zejména z osobních zkušeností a z práce pro dětskou kabelovou televizi JETIX.
Základní analýza internetového trhu je uvedena v teoretické části. První kapitola přibližuje Internet jako populární médium dnešní doby a představuje oblast webových stránek zaměřených na děti. Druhá kapitola zahrnuje pravidla pro komunikace s dětmi. Ve třetí kapitole pomocí ankety analyzuji vztah dětí k Internetu.
Praktická část se detailně zabývá webovými stránkami www.foxkids.cz. Ve čtvrté kapitole analyzuji webové stránky z pohledu marketingových komunikací, v páté kapitole zkoumám návštěvnost stránek za období listopadu 2004. V šesté kapitole vyhodnocuji výsledky uskutečněných analýz v rámci druhé části této práce a z toho vyplývající fakta pro tvorbu úspěšných webových stránek.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is an analysis of the webpages targetting kids. It is mainly based on literature, on researches and on personal experiences from working for kids cable television JETIX (before Fox Kids).
General analyse of the Internet market is introduced in the theoretical part of this thesis. The first chapter introduces Internet as today’s popular medium and presents information about Czech websites targetted kids. The goal of the second chapter is to describe rules of the communication with kids. In the third chapter I analyse relationship of kids to Internet.
The second part of my thesis introduces the website www.foxkids.cz in details. At the fourth chapter I analyse webpages from the marketing communications side. The goal of the fifth chapter is to analyse the composition of the visits and on-line visitors’ attitude during November 2004. In the last, sixth chapter, I summarise the results from the analyses from forth and fifth chapters and based on those results I introduce what are the basic stones of successful website for kids.
Klíčová slova
děti, internet, komunikace,
Klíčová slova v angličtině
kids, Internet, communications
Rozsah průvodní práce
64 s., 1 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je analýza webových stránek zaměřených na děti. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních výzkumů a zejména z osobních zkušeností a z práce pro dětskou kabelovou televizi JETIX.
Základní analýza internetového trhu je uvedena v teoretické části. První kapitola přibližuje Internet jako populární médium dnešní doby a představuje oblast webových stránek zaměřených na děti. Druhá kapitola zahrnuje pravidla pro komunikace s dětmi. Ve třetí kapitole pomocí ankety analyzuji vztah dětí k Internetu.
Praktická část se detailně zabývá webovými stránkami www.foxkids.cz. Ve čtvrté kapitole analyzuji webové stránky z pohledu marketingových komunikací, v páté kapitole zkoumám návštěvnost stránek za období listopadu 2004. V šesté kapitole vyhodnocuji výsledky uskutečněných analýz v rámci druhé části této práce a z toho vyplývající fakta pro tvorbu úspěšných webových stránek.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is an analysis of the webpages targetting kids. It is mainly based on literature, on researches and on personal experiences from working for kids cable television JETIX (before Fox Kids).
General analyse of the Internet market is introduced in the theoretical part of this thesis. The first chapter introduces Internet as today’s popular medium and presents information about Czech websites targetted kids. The goal of the second chapter is to describe rules of the communication with kids. In the third chapter I analyse relationship of kids to Internet.
The second part of my thesis introduces the website www.foxkids.cz in details. At the fourth chapter I analyse webpages from the marketing communications side. The goal of the fifth chapter is to analyse the composition of the visits and on-line visitors’ attitude during November 2004. In the last, sixth chapter, I summarise the results from the analyses from forth and fifth chapters and based on those results I introduce what are the basic stones of successful website for kids.
Klíčová slova
děti, internet, komunikace,
Klíčová slova v angličtině
kids, Internet, communications
Zásady pro vypracování
1. Definujte všeobecně komunikační strategii webových stránek, pokud je jejich cílová skupina "děti".
2. Analyzujte současný trh - vytvořte přehled webových stránek určených dětem na českém trhu.
3. Pomocí ankety analyzujte vztah dětí k internetu.
4. Analyzujte www stránky foxkids.cz z hlediska marketingových komunikací.
5. Zkoumejte návštěvnost stránek foxkids.cz za dané časové období.
6. Zhodnoťte analýzu foxkids.cz a výzkum návštěvnosti.
Zásady pro vypracování
1. Definujte všeobecně komunikační strategii webových stránek, pokud je jejich cílová skupina "děti".
2. Analyzujte současný trh - vytvořte přehled webových stránek určených dětem na českém trhu.
3. Pomocí ankety analyzujte vztah dětí k internetu.
4. Analyzujte www stránky foxkids.cz z hlediska marketingových komunikací.
5. Zkoumejte návštěvnost stránek foxkids.cz za dané časové období.
6. Zhodnoťte analýzu foxkids.cz a výzkum návštěvnosti.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management, Praha, Grada Publishing, 2001, 719 str.
Phillips D.: Online Public Relations, Praha, Grada Publishing, 2003, 214 str.
Foret, M.: Marketingová komunikace, 2. vyd., Brno, MU 1997
Svoboda, V.: Propagační kampaně v marketingových komunikacích : učební text, 1. vyd., Zlín, Univerzita Tomáše Bati, 2004 ISBN 80-7318-196-7
Stuchlík P., Pegner M., Dvořáček M.: Marketing a reklama na internetu, Praha, Grada Publishing 1998
Oldřich Růžička, Internet pro děti, Computer Press, Praha, 2002, ISBN:80-7226-684-5, počet stran: 67
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management, Praha, Grada Publishing, 2001, 719 str.
Phillips D.: Online Public Relations, Praha, Grada Publishing, 2003, 214 str.
Foret, M.: Marketingová komunikace, 2. vyd., Brno, MU 1997
Svoboda, V.: Propagační kampaně v marketingových komunikacích : učební text, 1. vyd., Zlín, Univerzita Tomáše Bati, 2004 ISBN 80-7318-196-7
Stuchlík P., Pegner M., Dvořáček M.: Marketing a reklama na internetu, Praha, Grada Publishing 1998
Oldřich Růžička, Internet pro děti, Computer Press, Praha, 2002, ISBN:80-7226-684-5, počet stran: 67