Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se společností Sanytrák, s.r.o.. Zvolený problém byl řešen pomocí marketingového výzkumu, založeném na dotazníkovém šetření a následném vyhodnocení jeho výsledků. Procesu předcházelo studium teoretických informací zaměřených na zmíněnou problematiku, volba cílové skupiny respondentů a tvorba vhodného nástroje šetření, kterým byl zvolen dotazník. Otázky v dotazníku byly vytvořeny na základě obecně známých pravidel a osobních zkušenostech autorky práce se službami společnosti. Navržené řešení obsahuje doporučení pro změnu stávajících nebo zavedení zcela nových aktivit vybrané firmy. Výsledky této práce umožňují zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami společnosti a tím i vylepšit dobré jméno podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on analyzing customer satisfaction with Sanytrák, s.r.o. The selected problem was solved by marketing research, based on a survey and subsequent evaluation of its results. The process was preceded by the study of theoretical information focused on the mentioned issue, the choice of the target group of respondents, and the creation of a suitable survey tool, which selected the survey. The questions in the survey were created on the basis of generally known rules and personal experience of the author of the work with the company's services. The proposed solution contains recommendations for changing existing or introducing completely new activities of the selected company. The results of this work allow to increase customer satisfaction with the services offered company and thus improve the reputation of the company.
Klíčová slova
analýza, zákazník, spokojenost, marketing, dotazník, chování kupujících
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se společností Sanytrák, s.r.o.. Zvolený problém byl řešen pomocí marketingového výzkumu, založeném na dotazníkovém šetření a následném vyhodnocení jeho výsledků. Procesu předcházelo studium teoretických informací zaměřených na zmíněnou problematiku, volba cílové skupiny respondentů a tvorba vhodného nástroje šetření, kterým byl zvolen dotazník. Otázky v dotazníku byly vytvořeny na základě obecně známých pravidel a osobních zkušenostech autorky práce se službami společnosti. Navržené řešení obsahuje doporučení pro změnu stávajících nebo zavedení zcela nových aktivit vybrané firmy. Výsledky této práce umožňují zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami společnosti a tím i vylepšit dobré jméno podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on analyzing customer satisfaction with Sanytrák, s.r.o. The selected problem was solved by marketing research, based on a survey and subsequent evaluation of its results. The process was preceded by the study of theoretical information focused on the mentioned issue, the choice of the target group of respondents, and the creation of a suitable survey tool, which selected the survey. The questions in the survey were created on the basis of generally known rules and personal experience of the author of the work with the company's services. The proposed solution contains recommendations for changing existing or introducing completely new activities of the selected company. The results of this work allow to increase customer satisfaction with the services offered company and thus improve the reputation of the company.
Klíčová slova
analýza, zákazník, spokojenost, marketing, dotazník, chování kupujících
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z marketingu a marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z marketingu a marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 9781292092485.
LOŠTÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017, 310 s. ISBN 9788027104192.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 9788024750378.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 9781292092485.
LOŠTÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017, 310 s. ISBN 9788027104192.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 9788024750378.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. - 24 bodů: Kolik Vámi hodnocená společnost zaměstnává pracovníků a v jaké struktuře? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. - 11 bodů: Jaký byl skutečný počet respondentů? Kdy a jakým způsobem bylo dotazníkové šetření realizováno? Zodpovězeno zcela. Měla již studentka možnost projednat svá navrhovaná doporučení s představiteli společnosti Sanytrák, s. r. o., jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.
Ing. Milan Damborský, Ph.D.: Vaše návrhy znamenají, že je kuchař v současnosti nevyužitý? Zodpovězeno zcela.