Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců ČSSZ se stávajícím systémem vzdělávání a jejich požadavky na jeho obsah a formu. Na základě teoretických pramenů je formulována problematika oblasti vzdělávání ve veřejném sektoru včetně vymezení funkce ČSSZ v institucionálním systému sociálního zabezpečení ČR. V praktické části je popsán systém vzdělávání v ČSSZ, včetně způsobu jeho financování a za pomoci průzkumu u zaměstnanců je zhodnocena jejich spokojenost se současným systémem. Výsledkem této práce jsou navrhnutá doporučení a opatření pro zlepšení stávajícího systému vzdělávání a zhodnocení způsobu finančního zajištění systému.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the analysis of the contentment of the Czech Social Security Administration employees with the current system of education and their demands for its content and form. Problems of education in the public sector are explained on the basis of the theoretical sources and the function of the Czech Social Security Administration in the institutional system of the Czech Social Security is defined. The practical part describes the system of education within the Czech Social Security Administration and provides informa-tion about how it is financed. Employees were asked to evaluate the current system of education and the results of the research are described in the practical part as well. Some recommendations and measures are suggested in the conclusion to improve the current system of education and evaluate the means of financing.
Klíčová slova
veřejné finance, veřejný sektor, lidské zdroje, efektivita, vzdělávání, vzdělávací proces, finanční zajištění, institucionální systém sociálního zabezpečení ČR.
Klíčová slova v angličtině
public finance, public sector, human resources, effectiveness, education, educational process, finance, institutional systém of the Czech Social Security
Rozsah průvodní práce
88s., 11s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců ČSSZ se stávajícím systémem vzdělávání a jejich požadavky na jeho obsah a formu. Na základě teoretických pramenů je formulována problematika oblasti vzdělávání ve veřejném sektoru včetně vymezení funkce ČSSZ v institucionálním systému sociálního zabezpečení ČR. V praktické části je popsán systém vzdělávání v ČSSZ, včetně způsobu jeho financování a za pomoci průzkumu u zaměstnanců je zhodnocena jejich spokojenost se současným systémem. Výsledkem této práce jsou navrhnutá doporučení a opatření pro zlepšení stávajícího systému vzdělávání a zhodnocení způsobu finančního zajištění systému.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the analysis of the contentment of the Czech Social Security Administration employees with the current system of education and their demands for its content and form. Problems of education in the public sector are explained on the basis of the theoretical sources and the function of the Czech Social Security Administration in the institutional system of the Czech Social Security is defined. The practical part describes the system of education within the Czech Social Security Administration and provides informa-tion about how it is financed. Employees were asked to evaluate the current system of education and the results of the research are described in the practical part as well. Some recommendations and measures are suggested in the conclusion to improve the current system of education and evaluate the means of financing.
Klíčová slova
veřejné finance, veřejný sektor, lidské zdroje, efektivita, vzdělávání, vzdělávací proces, finanční zajištění, institucionální systém sociálního zabezpečení ČR.
Klíčová slova v angličtině
public finance, public sector, human resources, effectiveness, education, educational process, finance, institutional systém of the Czech Social Security
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše vymezte funkci ČSSZ v institucionálním systému sociálního zabezpečení ČR.
Definujte pojem vzdělávání a charakterizujte jej v souvislosti s potřebou vzdělávání zaměstnanců ve veřejném sektoru.
II. Praktická část
Popište systému vzdělávání v ČSSZ, včetně způsobu jeho financování.
Analyzujte spokojenost se stávajícím systémem a požadavky zaměstnanců na obsah a formu vzdělávání.
Na základě průzkumu a předešlé analýzy identifikujte možnosti zlepšení stávajícího systému vzdělávání a zhodnoťte způsob finančního zajištění systému.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše vymezte funkci ČSSZ v institucionálním systému sociálního zabezpečení ČR.
Definujte pojem vzdělávání a charakterizujte jej v souvislosti s potřebou vzdělávání zaměstnanců ve veřejném sektoru.
II. Praktická část
Popište systému vzdělávání v ČSSZ, včetně způsobu jeho financování.
Analyzujte spokojenost se stávajícím systémem a požadavky zaměstnanců na obsah a formu vzdělávání.
Na základě průzkumu a předešlé analýzy identifikujte možnosti zlepšení stávajícího systému vzdělávání a zhodnoťte způsob finančního zajištění systému.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PEKOVÁ, J., PILNÝ, J., JETMAR, M. Veřejná správa a finance veřejného sektoru. Praha: ASPI Publishing, 2005.
[2] POMAHAČ, R., VIDLÁKOVÁ, O. Veřejná správa. Praha: C.H.Beck, 2002.
[3] VOLEK, P., PŘENOSIL, M. Veřejná správa. Brno: MZLU v Brně, 2005.
[4] KOHOUTOVÁ, V. Koncepce řízení lidských zdrojů v ČSSZ. Praha, 2003.
Seznam doporučené literatury
[1] PEKOVÁ, J., PILNÝ, J., JETMAR, M. Veřejná správa a finance veřejného sektoru. Praha: ASPI Publishing, 2005.
[2] POMAHAČ, R., VIDLÁKOVÁ, O. Veřejná správa. Praha: C.H.Beck, 2002.
[3] VOLEK, P., PŘENOSIL, M. Veřejná správa. Brno: MZLU v Brně, 2005.
[4] KOHOUTOVÁ, V. Koncepce řízení lidských zdrojů v ČSSZ. Praha, 2003.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Pavelková
Vliv vykonávání jazykové zkoušky na pracovní poměr.
dr. Raška
Úprava zákoníku práce v oblasti vzdělávacího procesu v rámci ČSSZ.
Neexistence vazby mezi mzdovým postupem a vzděláváním.
Kdo je zodpovědný za přípravu rozpočtu?