Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci minipivovaru s cílem
navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a jsou zde zpracovány poznatky o
marketingu, konkurenci, marketingových analýzách a výzkumech, dále pak o pivovarnictví
na území Česka. Druhá část je praktická obsahující představení společnosti, zpracované
analýzy a doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on an analysis of marketing communication. The goal is to
suggest better marketing communication options, The thesis is separated into two parts.
The first being a theoretic part where is elaborated on facts about marketing, competition,
marketing analysis, marketing research and beer industry in Czechia. The second part is
practical. Here could be find an introduction of the company, procesed analyses and
recommendation for the improvement of current marketing communication
marketing, competition, SWOT analysis, PESTEL analysis, microbrewery,
beer industry
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci minipivovaru s cílem
navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a jsou zde zpracovány poznatky o
marketingu, konkurenci, marketingových analýzách a výzkumech, dále pak o pivovarnictví
na území Česka. Druhá část je praktická obsahující představení společnosti, zpracované
analýzy a doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on an analysis of marketing communication. The goal is to
suggest better marketing communication options, The thesis is separated into two parts.
The first being a theoretic part where is elaborated on facts about marketing, competition,
marketing analysis, marketing research and beer industry in Czechia. The second part is
practical. Here could be find an introduction of the company, procesed analyses and
recommendation for the improvement of current marketing communication
marketing, competition, SWOT analysis, PESTEL analysis, microbrewery,
beer industry
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Vypracujte doporučení pro zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Vypracujte doporučení pro zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HILL, Mark E. Marketing strategy: the thinking involved. 1st edition. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2013, 335 s. ISBN 978-1-4129-8730-1
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZÁK, Vratislav a Věra KOZÁKOVÁ. Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí. Zlín: VeRBuM, 2013, 102 s. ISBN 978-80-87500-45-3.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. 2008. ISBN 978-80-7318-698-2.
Seznam doporučené literatury
HILL, Mark E. Marketing strategy: the thinking involved. 1st edition. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2013, 335 s. ISBN 978-1-4129-8730-1
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZÁK, Vratislav a Věra KOZÁKOVÁ. Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí. Zlín: VeRBuM, 2013, 102 s. ISBN 978-80-87500-45-3.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. 2008. ISBN 978-80-7318-698-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. - 28 bodů: Hodnotíte ostatní minipivovary v Olomouci jako silnou hrozbu pro minipivovar Moritz? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. - 12 bodů: Jaká je Vaše přidaná hodnota v bakalářské práci? Zodpovězeno zcela. Proč jste nedodržel téma práce a zásady pro zpracování? Zodpovězeno zcela.
Ing. Karel Slinták, Ph.D.: Povedou uvedené návrhy skutečně k významnému zkvalitnění marketingové komunikace pivovaru? Zodpovězeno částečně.